Gå til innhold

Små blødninger :( SA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff:( Ikke bra å høre... Men det er jo mulig at det går bra! Mange som opplever det.

Jeg har desverre bare negative erfaringer med blødninger i svangerskapet. Jeg hadde en ma i uke 11 i april 2011. Måtte da ta utskrapning. Da spottet jeg bitte litt i uke 6+, så ingenting frem til uke 11. Bittelitt, full av symptomer. På ul viste det seg at spiren hadde sluttet å utvikle seg 3 uker før:( Ny ma i uke 6 i juni i år. Spottet bittelitt. Tok hcg måling som avslørte at det ikke var liv. Måtte ta piller for å starte prosessen:( Ny sa i forrige uke, da startet det med friskt blod som tiltok. Denne gangen kom alt helt av seg selv.. Hadde et svangerskap i mellom med en veldig syk liten baby, så ble anbefalt å ta senabort i januar i år i uke 21:(

Dette ble veldig mørkt og svart... men det er mine erfaringer med blødninger.. Har ikke hatt vondt noen av gangene...

Håper alt går bra for deg!! Go klem

Har spottet litt denne uken jeg og. På UL ser embryoet litt lite ut og ikke hjertelyd. Håper i det lengste at dette skyldes at jeg er kortere på vei enn antatt. Avventer resultat av hcg målinger. Har fått høre at det er et godt tegne hvis det ikke er klumper og man ikke har magesmerter. Har også fått høre at halvparten av gravide spotter og at det har skjedd ved 1 av 3 barn som fødes. Så det er jo håp om at det kan gå bra, ihvertfall for deg som bare spotter. Ser litt mørkere ut for meg som også har litt dårlige tilbakemeldinger fra ul. Tvi Tvi!!!.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...