Gå til innhold

Klestips på Vero Moda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har skikkelig problemer med å finne noe jeg kan ha på meg, regner med jeg ikke er alene om det. Klesshopping er heller ikke det morsomste og mest inspirerende jeg gjør om dagen. Har lagt på meg sånn midt på treet tror jeg, og er 27+6 i dag. Jeg har gått til innkjøp av belly belt (barnas hus, nett eller kattis i strømstad til 150-250 kr). Belly belt fungerer som en strikk som kan settes ned i de vanlige buksene og som gjør at man slipper å kjøpe så mange gravidbukser. Den lille ulempen er at man må gå med smekken åpen og derfor ha en bluse/genser/singlet som går nedenfor buksesmekken.

Dagens tips er derfor, til dere som ser etter lange singleter/gensere. På Vero Moda har de fått inn singletter til 80 kr pr stk, i flere av høstens fine farger (flaskegrønn, vinrød, marine, sort, gammelrose, hvitt). De er lange og middels tykke. De har også fått inn gensere av samme type til 130 pr stk.

Jeg ble bare så fornøyd når jeg fant de, har lett så mye på hm og andre steder for å finne noen som var lange nok til å gå over magen, tenkte det var verdt å dele tipset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bik Bok har også mange store tynne bluser i alle høstens farger som er perfekte over en singlet med skinnjakke på utsiden. Jeg prøver ikke å skjule at jeg er gravid, men med disse kan man knapt se magen.

I min jobb kan det være godt å slippe alle spørsmål fra kunder ;)

Skrevet
Hei, jeg har skikkelig problemer med å finne noe jeg kan ha på meg, regner med jeg ikke er alene om det. Klesshopping er heller ikke det morsomste og mest inspirerende jeg gjør om dagen. Har lagt på meg sånn midt på treet tror jeg, og er 27+6 i dag. Jeg har gått til innkjøp av belly belt (barnas hus, nett eller kattis i strømstad til 150-250 kr). Belly belt fungerer som en strikk som kan settes ned i de vanlige buksene og som gjør at man slipper å kjøpe så mange gravidbukser. Den lille ulempen er at man må gå med smekken åpen og derfor ha en bluse/genser/singlet som går nedenfor buksesmekken. Dagens tips er derfor, til dere som ser etter lange singleter/gensere. På Vero Moda har de fått inn singletter til 80 kr pr stk, i flere av høstens fine farger (flaskegrønn, vinrød, marine, sort, gammelrose, hvitt). De er lange og middels tykke. De har også fått inn gensere av samme type til 130 pr stk. Jeg ble bare så fornøyd når jeg fant de, har lett så mye på hm og andre steder for å finne noen som var lange nok til å gå over magen, tenkte det var verdt å dele tipset.
Takk for tipset:) Akkurat det jeg var på jakt etter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...