<3håp<3 Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 HJelp - er skikkelig nervøs nå etter strippingen tidligere i dag. Det nærmer seg jo skikkelig fødsel nå. Hadde 2 cm åpen og hode var LANGT nede - så kroppen var veldig klar. Nå venter jeg bare på riene skal begynne. Noen med erfaring etter stripping - hvor lang tid tok det før riene startet? vet det kan ta lang tid - men uff - ja - skikkelig nervøs kjenner jeg!!!
Jente+Oktoberbarn Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Ble strippet i forrige svangerskap og fikk i tillegg modningsakupunktur. Riene startet samme natt, altså etter ca 15 timer... :-) jeg var 10 dager på overtid så det var på høy tid at det skjedde noe for å si det slik :-P
eaglebeagle Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Hei, ser ut som vi to har lik termin. Jeg hadde mye rier for noen dager siden og blodslim, og ble bedt om å komme for en kontroll på føden. Var helt moden, midtstilt, avflatet med 4 cm åpning. Jordmor "røsket" litt og løsnet hinnene rundt vannposen, og vi ble sendt på gåtur for å få i gang riene - uten hell. Dette var altså flere dager siden, og jeg tror enda jeg må vente litt på fødsel (dette er tredjegangfødsel, og jeg har født tidligere de to andre gangene): Det er altså ingen garanti for at du setter i gang selv om du er strippet. Om du er flergangsfødende, er det helt normalt å gå med opptil 4-5 cm i flere uker.
<3håp<3 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2012 ja jeg holder også på m modningsakupunktur. er enda ei uke t termin - men oioioi - skjelver i hele kroppen bare av å tenke på denne fødselen...
eaglebeagle Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 ja jeg holder også på m modningsakupunktur. er enda ei uke t termin - men oioioi - skjelver i hele kroppen bare av å tenke på denne fødselen... Jeg gleder meg, men begynner bli utålmodig kjenner jeg. Ikke vant til å måtte "vente" på fødselen, men de sier jo nr. 3 er en luring. Lykke til om du kommer i gang!!
<3håp<3 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2012 oisann eaglebeagle! stakkars deg! får håpe du snart er ferdig jeg er førstegangsfødende... er innstillt på at det tar noen dager - men kjenner det virkelig på kroppen/psyken nå ja masse lykke t
eaglebeagle Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 oisann eaglebeagle! stakkars deg! får håpe du snart er ferdig jeg er førstegangsfødende... er innstillt på at det tar noen dager - men kjenner det virkelig på kroppen/psyken nå ja masse lykke t Da krysser vi fingerene for hverandre at vi snart er i mål :-) Du kan glede deg, det er fantastisk spennende, snålt og alt du ikke kan forberede deg på å føde.
<3håp<3 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2012 Ja, jeg krysser fingrene for oss jeg Ja, jeg gleder meg selvfølgelig til alt er overstått og jeg sitter der med gutten i armene - men ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå