Gå til innhold

Er det noen om har tatt hysteroskopi etter neg forsøk og blitt gravide etterpå?

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Er det noen som har hatt hysteroskopi etter flere negative forsøk, og blitt gravide etter dette?

Vi skulle forsøke fryseforsøk denne gangen, for å prøve å få slimhinnen bra nok til at eggene vil feste seg. Jeg har gått på høy dose Progynova, likevel ble det ikke nok tykkelse til at de ville sette inn fryseegg :(

Dette er 3.forsøket vårt - det ble altså avbrutt som ferskforsøk, så avbrutt som fryseforsøk, pga for tynn slimhinne. UL idag viste 6,5 mm.

Hausken vil nå at jeg skal ta hysteroskopi når neste mens er igang for å undersøke hva som kan være årsaken til at slimhinnen ikke vil utvikle seg som den skal. Etter å ha lest litt om denne undersøkelse, og hva det kan avdekke, er vi positive til at de vil prøve dette for å gi oss større sjans til å lykkes - selv om det betyr at vi må vente enda lengre på innsett.

Er det noen som har positive erfaringer med dette i forbindelse med dårlig livmorslimhinne?

Hvor lenge etter undersøkelsen kan en gå igang med selve innsettet? Må en vente til neste syklus, eller hoppe over flere sykluser? Det kommer kanskje an på hva de evt finner?

Trenger noen solskinnshistorier og fakta osv om dette, for vi føler oss ganske så på vent...alderen min nærmer seg 39 og jeg føler tiden løper fra oss.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...