MammaHåp1 Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Hei jenter! Nok et fryseforsøk som ble avbrutt. Grunnen var fordi slimhinnen var for tynn 6,5 mm, og den skal være minst 7 mm. Og jeg hadde utviklet en eggpose på 14 mm. Det er så klart trist og leit , men jeg er veldig heldig som får begynne på et nytt førsøk når jeg får mensen igjen. Men det jeg lurer på er hvorfor jeg ikke kan sette inn egg pga en eggpose? Hva er det som kan skje da? ( hadde ikke det vært for eggposen hadde jeg mest sannsynlig økt dosen på tabletter å fått satt inn egg) forklar jenter, jeg vil så gjerne forstå! Jeg har prøvd som bare det desse dagene , og håpet det skal være egg i eggposen og drømmer om å bli gravid uten hjelp.....;p hvor stor må en eggpose være før det blir eggløsning? Eller er jeg på bærtur nå???? 'desperat' ......ja er nok det:)
MammaHåp1 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg har jo vært gjennom progynova beh før, men jeg husker jo ikke:p når kom mensen igjen etter avbrudd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå