kaklemor Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Kontrollen gikk supert, alt var bra og fikk resept på kapsler som er litt sterkere mot halsbrann Fikk sykemelding til permisjonstart og satte opp ny time til kontroll når jeg er 36 uker på vei. Så da gikk det opp for meg; 8 uker igjen! TIDEN FLYYYYYYR! Jeg gleder meg helt vilt til å møte lillebror og til å bli tobarnsmor <3
Vinterblomst Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 ja tiden flyr! så bra kan jeg spør hva r du sykemeldt for?
Elsa88 Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Jeg skal på 32 ukers kontroll i morgen Gleder meg Skal selv spør om å få forlenget sykmeldingen for den går ut på torsdagen.
Vilde2012 Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Tida går kjempefort! Her jeg bort har vi kontroller annenhver uke etter uke 32, så jeg har vært på ny kontroll i dag, er nå i uke 34, og var også i uke 32. Synes det er fint med ofte kontroller så jeg klager ikke. Heldigvis ser alt fint ut og hodet er godt nedi bekkenet. Håper det holder seg slik!
kaklemor Skrevet 21. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2012 ja tiden flyr! så bra kan jeg spør hva r du sykemeldt for? Jeg er sykemeldt pga bekkenplager, ryggplager. Får ingenting av tilrettelegging på jobben.
kaklemor Skrevet 21. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg skal på 32 ukers kontroll i morgen Gleder meg Skal selv spør om å få forlenget sykmeldingen for den går ut på torsdagen. Ja, en kontroll nærmere mål ja, det skulle vel ikke være noe problem å forlenge den
kaklemor Skrevet 21. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2012 Tida går kjempefort! Her jeg bort har vi kontroller annenhver uke etter uke 32, så jeg har vært på ny kontroll i dag, er nå i uke 34, og var også i uke 32. Synes det er fint med ofte kontroller så jeg klager ikke. Heldigvis ser alt fint ut og hodet er godt nedi bekkenet. Håper det holder seg slik! Ja, er kontroll i uke 36, så er det hver uke frem til fødsel Sjekket leiet på lillebror i dag og han lå m hodet godt nedi bekkenet selv Er bare glad for alle kontrollene
Elsa88 Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg skal på 32 ukers kontroll i morgen Gleder meg Skal selv spør om å få forlenget sykmeldingen for den går ut på torsdagen. Ja, en kontroll nærmere mål ja, det skulle vel ikke være noe problem å forlenge den ja, nærmere mål =) Og måle kunne ha komme litt fortere, begynner å bli utålmodig
kaklemor Skrevet 21. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2012 Jeg skal på 32 ukers kontroll i morgen Gleder meg Skal selv spør om å få forlenget sykmeldingen for den går ut på torsdagen. Ja, en kontroll nærmere mål ja, det skulle vel ikke være noe problem å forlenge den ja, nærmere mål =) Og måle kunne ha komme litt fortere, begynner å bli utålmodig Ja, er enig der! Har gått gravid omtrent i to år så gleder meg virkelig til å være meg selv igjen for en laaaaang periode Godt det er virkelig verdt det :)
Elsa88 Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Jeg skal på 32 ukers kontroll i morgen Gleder meg Skal selv spør om å få forlenget sykmeldingen for den går ut på torsdagen. Ja, en kontroll nærmere mål ja, det skulle vel ikke være noe problem å forlenge den ja, nærmere mål =) Og måle kunne ha komme litt fortere, begynner å bli utålmodig Ja, er enig der! Har gått gravid omtrent i to år så gleder meg virkelig til å være meg selv igjen for en laaaaang periode Godt det er virkelig verdt det :) Har ikke vært gravid såå lenge jeg da men det jeg bruker å si er at når Gud skulle gi bort tålmodigheten så hadde jeg ikke tålmodighet til å vente på den Men som du sier det er verdt det
kaklemor Skrevet 22. august 2012 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2012 Jeg skal på 32 ukers kontroll i morgen Gleder meg Skal selv spør om å få forlenget sykmeldingen for den går ut på torsdagen. Ja, en kontroll nærmere mål ja, det skulle vel ikke være noe problem å forlenge den ja, nærmere mål =) Og måle kunne ha komme litt fortere, begynner å bli utålmodig Ja, er enig der! Har gått gravid omtrent i to år så gleder meg virkelig til å være meg selv igjen for en laaaaang periode Godt det er virkelig verdt det :) Har ikke vært gravid såå lenge jeg da men det jeg bruker å si er at når Gud skulle gi bort tålmodigheten så hadde jeg ikke tålmodighet til å vente på den Men som du sier det er verdt det Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå