Gå til innhold

Når (dpo) viste deres CB Digital positivt?

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Er i dag på 11dpo, og har fått en noe tydeligere strek på hcg testen i dag enn i går (da var den svært svak).. Jeg vurderer å ta CB Digital i morgen. Jeg er da på 12dpo. Er dette for tidlig tenker dere? Når viste deres digitale "gravid" for første gang?

Takk for svar :)

Fortsetter under...

I et tidligere svangerskap viste den Gravid 1-2 på )dpo. I dette svangerskapet testet jeg ikke med digital før 13 dpo (Gravid 1-2)

Første gang, mente du 9 dpo?! :) Takk for svar. Tenker du da det er OK å teste 12dpo i morgen da?! :)

Annonse

Timiane: Takk for svar. Hadde du tydelige positive vanlige tester (2 streker) før du tok den digitale da? Eller var de svake? Siden mine positive er så svake, så er jeg så usikker på om den kommer til å slå ut nemlig... :)

Jeg har i alle fall fått gravid på svake streker (med billigtester) med cb digital de to siste gangene (men jeg mistet dessverre). Så test strekene trenger ikke være så sterke nei :-) Men de digitale testene er jo dyre da, så det kan jo lønne seg å vente til ikm dagen ;-)

Timiane: Takk for svar. Hadde du tydelige positive vanlige tester (2 streker) før du tok den digitale da? Eller var de svake? Siden mine positive er så svake, så er jeg så usikker på om den kommer til å slå ut nemlig... :)

Hadde ikke utslag i det hele tatt på billigtestene. Det var derfor jeg brukte de digitale. De viste rett. Tvillinger på vei.

Fra dag 11 og utover var det utslag på billigtestene.

Om dere bestiller på Ebay koster det ca 100 kr for 4 stk.

cb testene md uke indikator slår ut om en bare har 5 i hcg har eg lest så skal ikkje møje til før den slår ut...

Kan kanskje stemme. I forrige runde hadde jeg utslag på HCG 20 Ble senere tatt blodprøve på sykehuset.

Annonse

Hehe, dere er søte!! :) Den viste GRAVID 1-2!!!! Jeg vet ikke hva jeg skal si..Helt stum..Har ikke helt gått opp for meg ennå... Jeg ER så glad, tenk, nå joiner jeg dere på 1.termin tråden, hehe... Tenkte bestille legetime for september, må ha litt tettere oppfølging pga lavt stoffskifte..Så like greit å bare få det unna..

Noe annet spes jeg må huske på nå i starten?! :)

Vi må absolutt holde kontakten LilyMy!! Trenger sikkert svar på mange tåpelige spørsmål ;) Hvor bor du? (Du kan kanskje skrive det i privat mld) ;) Kunne ikke finne en mai 2013 jeg da... Når tid har du termin ift siste syklus?! Jeg mellom 1-3mai. :-D

Det må vi gjøre! Jeg har nok ingen svar å gi, for jeg er helt fersk på dette, men det er koselig og nyttig å ha kontakt med andre i samme båt uansett :) Sender deg en privat melding senere i dag. Pausen i forelesningen er over nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...