Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke hadde tuppa høy feber og ørebetennelse, så i den anledning våknet hun selvfølgelig mye på natta... Ikke for å skrike, men for å få drikke og for å bli pjuska med. For å få meg til å komme hiver hun smokk og kosekluter på gulvet. Det er selvfølgelig greit når hun er syk stakkar, men nå virker det som hun har tillagt seg den vanen utenom også.

I natt våknet hun og tulla å styra fælt, jeg la henne ned, gir henne smokken som vanlig og ser at hun er trøtt, men i et tullehumør. Går ut også går det ca 10 min, så hiver hun alt på gulvet igjen, imens hun roper/hyler på meg.. Dette varte i ca 2-3 timer. Gav henne vann og det virket ikke som om det var tenner eller andre ting som plaget henne... Tok henne ikke opp under noen omstendigheter, men å holde på sånn fra ca1-4 på natta er en smule slitsomt.

Hun sover ikke mer enn 1,5 timer på dagen og er alltid stup trøtt når hun blir lagt 18.30, så tror ikke det er fordi hun sover for mye. Tror det bare er vanen fra da hun var syk. Men jeg vet liksom ikke hvor lenge jeg klarer å holde på sånn om nettene... Skal jeg bare la hun slenge smokken på gulvet å ignorere henne?? Føler det blir litt feil også da..

Sorry blei veeeldig langt det her :) Hun er 16 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...