Gå til innhold

Lurer på om jeg har mistet melken..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er nå drøyt elleve måneder, og jeg har trappet ned til å bare amme om morgenen. Dette har jeg nå gjort en uke. Var litt spent på om produksjonen kunne holdes oppe på bare en amming, og nå virker det som det er litt tomt. Han patter i vei, men jeg hører lite svelging og kjenner ikke den følelsen av at det kommer noe melk ut. Han er fornøyd altså, tror ikke det handler så mye om mat lenger for han. Men jeg hadde håpet å kunne amme han bare om morgenen til han er ett år.

Er det sannsynlig at jeg snart mister melken her? Tror ikke jeg orker å trappe opp igjen ammingen, han nærmer seg jo snart året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med en gang om dagen vil jeg tro at du kan miste melke ja, men de få dråpene han får + kosen er jo tipp topp :-)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

I dag morges virket det faktisk som det var litt mer igjen.. Tror jeg bare lar han holde på jeg.. Han er jo fornøyd og koser seg veldig ;)

Skrevet

Jeg sluttet å amme på den måten sist. Men snuppa mi var 15-16 md da. Jeg ammet en gang midt på dagen en stund, også sluttet vi bare en dag. Det var veldig greit. Var en slutt vi egentlig ikke merket noen av oss, plutselig hadde vi bare sluttet.

Bare amm det som er så lenge du og han vil. Så lenge han suger litt, så vil du nok ha litt melk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...