Gå til innhold

Da drar vi for utredning :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

og håper på baby iløpet av kort tid. aldri hatt så store symfysemål før, og har født 4 stk før. gru gleder oss for resultatet idag :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All verdens lykke til!

Skrevet

Lykke til;) Gi oss en oppdatering da:-D

Skrevet

Masse lykke til:)

Skrevet

Joda, st.olavs på sitt beste erkjenner ikke feil men satte meg frem til menstermin 6 september. 21% større enn normalen. Hun er nå rundt 3300g og 48-49 cm :) så da ble ventetiden plutselig kortere :D

Skrevet

Når hadde du egentlig termin da? Jeg har også termin 6. september og her ble gutten i magen i dag målt til å være 3780 gram. Var du 21% over ifølge termin 6. eller den andre terminen?

Skrevet

Fikk termin 22 september og etter den var hun 21% over.

Beregninger gjort utenifra kunne det være stor slingringsmonn på, ettersom de måler kun str på mage,hode og lårben. ungene kan være tykkere enn det også sa hun. ettersom symfysemålet var så høyt regnet hun med det. har ikke peiling på hvorfor det er på 39cm, er 5 gangsfødende og aldri hatt slikt høyt mål før. regner med at jenta er rundt 3800g. kjennes mer ut som det etter meg, det er jo vi som bærer og ikke ekspertene ved ul skjermen.

med tanke på at jenta her er rundt minimum 3300g og din gutt 3780g så er de etter samme termin. jeg er liten i meg selv og bærer alt utenpå :S og det er forskjell på gutt og jente

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...