Silja1981 Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Vi har etter 4 mislykkede icsi-forsøk bestemt oss for å prøve inseminering med donorsæd. Jeg skal gjøre en laparoskopi om to uker og håper at det går bra og at de ikke finner noe feil på meg. Men nå virker det som at mensen ikke kommer som den skal. Er 4 dager over tiden og ikke gravid. Bekymrer meg over at min amh som ligger på 6 (normalt 3-60) er for lav og at min tid for å klare å bli gravid begynner å renne ut... Så mange bekymringer. Håper mensen kommer snart sånn at vi kan komme igang med inseminering. Dette har tatt altfor mange år og kostet altfor mange tårer. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, trengte vel mest lufte tankene. Det går opp og ned. Snart går det sikkert opp igjen. Klem til alle dere tålmodige (og mindre tålmodige) jenter.
Plinka Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 ÅÅÅ, sender deg ogsÅ en stor klem Silja, og hÅper mensen kommer snart slik at dere fÅr startet opp. Masse lykke til
MammaHåp1 Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Dette er en tøff prosess! Hold ut! ! Det er iallefall verdt å gå gjennom dette den dagen vi blir heldige:) stor klem fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå