Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Sjekket finn.no, men der var det ikke stort til salgs i denne byen.. Vil ikke bruke stort på en vogn som bare skal stå i barnehagen, dessuten slutter kanskje gutten med duppen sin snart. Finns det flere sider enn finn.no? Andre steder man finner vogner?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Har du prøvd sånne barneting til salgs sider på facebook? Ofte er det egne for forksjellige byer. Mange der er også med på byttehandel Det er jo verdt et forsøk om du ikke har sjekket.
Gjest Gullguttene Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Hva med noe sånt da? http://www.kopbarnvagn.se/no/artiklar/barnevogner-barnevogn-billig/bozz-barnevogner/bozz-barnevogn-barnevogner-kjempefin-billig-combivogn.html Bare noe jeg kom over her en dag, har ingen erfaringer med vogna, alrså.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Hei.Jeg har en simo kombi vogn.2009 modell .brukt av et barn-.Hva vil du gi for vognen=?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 ÅÅÅ jeg vil ogsÅ ha en sove vogn. Men vil helst ikke gi mer enn 1000 for den. Hva skal du ha for din #4?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 ÅÅÅ jeg vil ogsÅ ha en sove vogn. Men vil helst ikke gi mer enn 1000 for den. Hva skal du ha for din #4? Men skal ikke kuppe trÅden din hi, du har dibs pÅ #4 da, men bare om...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Hi Bor i Bodø jeg da... Hadde kjøpt om jeg bodde nærmere! Er noe sånt jeg er på jakt etter =) Har sjekke facebook, finn, zett, avisa, hørt med venner, osv. Neste er vel fretex eller loppis. Trenger vogna med en gang, så har ikke all verdens tid til å drive å lete heller. Selger de ikke noe billige vogn-greier på europris? Prøvde å google litt, men fant ikke bilder eller beskrivelse. Er ikke så nøye på kvalitet når den bare skal soves i, så lenge komforten er grei da. Tror jeg må stikke innom i morgen å sjekke det ut..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg har en sovevogn til 300 kr.En eldre emmaljunga. Bor i bergen Kan de sendes? Er det god plass i den? Jeg har et langt barn..
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Hi Bor i Bodø jeg da... Hadde kjøpt om jeg bodde nærmere! Er noe sånt jeg er på jakt etter =) Har sjekke facebook, finn, zett, avisa, hørt med venner, osv. Neste er vel fretex eller loppis. Trenger vogna med en gang, så har ikke all verdens tid til å drive å lete heller. Selger de ikke noe billige vogn-greier på europris? Prøvde å google litt, men fant ikke bilder eller beskrivelse. Er ikke så nøye på kvalitet når den bare skal soves i, så lenge komforten er grei da. Tror jeg må stikke innom i morgen å sjekke det ut.. Her på Europrisen hos meg har de en trille, men ingen vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå