Gå til innhold

Kjenner dere mye bevegelser evt. spark i uke 17?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 17+2 med nr 3, og kan enda ikke si med sikkerhet at jeg har kjent liv. Mener jeg har kjent romstering, men er usikker om det kanskje bare er magen min. Kjenner jeg blir litt utålmodig. Med forrige kjente jeg helt klart liv i uke 16..

Begynte å kjenne i uke 17 med både første og andremann.

Forskjellig kjønn.

Ta det med ro, snart tar det helt av. :-) Gikk ikke lang tid før det virkelig var krefter i sparkene.

Har jo også mye å si hvordan morkaken ligger.

Like langt som deg og kjenner ingen verdens ting. Nummer tre og kjente det tidlig begge de andre gangene. Men magen vokser uke for uke og formen er ganske gravid-uvel, så regner med at alt er bra. Skal prøve å ikke bli utålmodig før uke 20:)

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Kjent liv fra uke 16, er nå 21+5 og tydeligere naturlig nok. Utrolig koselig, men mammahjerte er allerede bittelitt bekymra om gutten sover nok så mye han romsterer (har og en bråkete jobb). Kjenner han aller mest på kveld og morgen, altså når jeg ligger.

Er litt under vekstkurven med liten mage (smal fra før.) Har gjerne litt og si. Førstegangs :)

Tusen takk for alle svar. Nå er jeg kommet til uke 22 og det er fullt liv. Begynte å kjenne mer allerede uka etter jeg skrev innlegget. Nå kan mann og barn både se og kjenne det på utsiden av magen. Kjempegøy :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...