hippimamma Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Er 2 gangs og husker fra sist jeg gikk gravid at det var mye liv og røre i magen.. Denne gang er det veldig stille. Samme kjønn er det og men det trenger nok ikke ha noe å si. Har vært veldig bekymret denne gang for barn nr 2 er savnet. Men når jeg bikket til 2 trimester sank bekymringene. Har også vært på flere ul der alt så fint ut. Hvorfor er jeg da så bekymret igjen nå? Har ikke kjent noe liv bortsett fra når jeg ligger og dytter til babyen.. Hva skal jeg gjøre hvis jeg går 1 dag/ kveld uten og kjenne liv?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Jeg kjenner mye mer denne gangen enn sist. Forrige gang hadde jeg foranliggende morkake. Vet du om du har det? I så fall kjenner du nok mindre bevegelse. Drikker isvann og spiser noe søtt om jeg er i tvil jeg, da blir det som regel fart:-)
Apple80 Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Hvor langt er du på vei? Jeg fikk beskjed fra jordmor om at det ikke var liv å legge seg uten å ha kjent liv hele dagen. Da var jeg 26 uker og hadde kjent daglig bevegelse siden uke 20..
hippimamma Skrevet 20. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2012 Jeg er i uke 29, har kjent lite liv i hele dag.. Har prøvd og drikke kaldt og spise sukkertøy. Men hjelper ikke
Prøverpåentil Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Jeg er i uke 29, har kjent lite liv i hele dag.. Har prøvd og drikke kaldt og spise sukkertøy. Men hjelper ikke Da bør man ringe føden.. Så får du ofte beskjed om å ligge en time i strekk og telle spark/bevegelse.. også får du evt komme inn for en sjekk.. de tar sånt alvorlig:)
Sydamen Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Jeg opplevde helt likt på torsdag, gjorde alt rett med sukker, saft og isvann, svært lite respons, ringte KK og fikk beskjed om at det var bare å komme. Ble satt på sparketest, fikk mere saft og dopler på magen. Fosterlyden var helt fin, men hun sparket kun en gang i løpet av 30 min. Jeg fikk UL for sikkerhetsskyld og alt stod bra til. Bare ring føden og forklar. Du skal ikke gå å være redd, masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå