Gå til innhold

Dere som spår, "ser" dere på dere salv? Eller er det liksom en sperre der?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Synest dere er så spennende! :)

Lurer rett og slett på om dere får følelser, syn innblikk eller hva dere får om dere selv jeg :)

Hvis dere feks blir gravide, ser dere kjønn, fødsel, vekt osv på deres eget barn?

Eller blir det en sperre i energien der slik at dere ikke ser noe?

Fortsetter under...

Jeg får ofte følelser og bilder i hodet når jeg skal se på andre. På meg selv blir det vanskelig å tolke om det er egne ønsker eller "syner". Men jeg får ofte hjelp til å endre negativtankegang, hvis jeg ber om det. Jeg har lagt tarotkort på meg selv, da har det alltid stemt, men d er litt skummelt også da! ;)

Gjest Mammantil2prinser

Jeg får ofte følelser og bilder i hodet når jeg skal se på andre. På meg selv blir det vanskelig å tolke om det er egne ønsker eller "syner". Men jeg får ofte hjelp til å endre negativtankegang, hvis jeg ber om det. Jeg har lagt tarotkort på meg selv, da har det alltid stemt, men d er litt skummelt også da! ;)

Ja var det jeg tenkte, at dere ser feil fordi et ønske dere har kanskje kommer i veien :)

Litt kult da at tarotkort faktisk har stemt på deg selv, hadde jeg hatt en sånn gave som deg/dere tror jeg ikke jeg hadde turt på meg selv : P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...