Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her skjer det heller ikke mye....

Hadde postiv eggløsningstest 4 sept. Har ustabile syklyser men alikevel.... Vanligvis kommer tr 12-14 dager etter el. Er kraftig på overtid, men testen var negativ. Tror ikke jeg gidder teste mer før til helgen om tr ikke har kommet innen da. Kjenner jeg er småsur og utålmodig ;-(

Fortsetter under...

Da var håpet ute, utrolig hvor skuffet jeg ble. er jo nå 41 dager siden forrige mens så var på alvor begynt å håpe.. trist dag... :(

Så leit! Har du hatt regelmessige sykluser før? Spør fordi jeg er på dag 37, ingen mens, men hadde negativ test på tirsdag.. Så antar det er kjørt, men det er jo enda et øøøøørlite håp.

Mine sykluser har aldri gått over 31 dager.

Samme med meg, frøkenstrøken, utrolig frustrerende.. Ingen tr, og negativ test på tirsdag.. Har ikke fått sett enda hvor regelmessige syklusen min er etter ppilleslutt - hadde 30 dagers syklus første pp.. Men har bestilt el tester nå - håper ikke lenger, bare venter på mens..men det er jo en liiten sjanse da..

Samme med meg, frøkenstrøken, utrolig frustrerende.. Ingen tr, og negativ test på tirsdag.. Har ikke fått sett enda hvor regelmessige syklusen min er etter ppilleslutt - hadde 30 dagers syklus første pp.. Men har bestilt el tester nå - håper ikke lenger, bare venter på mens..men det er jo en liiten sjanse da..

Da er vi i ganske så samme båt, ja! Hadde vært så mye bedre om tr bare kom hvis den skal komme uansett, unødvendig å lure slik...

Vi får holde hverandre oppdatert!

For vår del blir det ikke prøving igjen før i jan/feb om det ikke klaffet nå pga bortreist med jobb, så håååååper jo så veldig at vi slipper vente så lenge;)

Krysser fingrene for oss!

Annonse

Da var håpet ute, utrolig hvor skuffet jeg ble. er jo nå 41 dager siden forrige mens så var på alvor begynt å håpe.. trist dag... :(
Så leit! Har du hatt regelmessige sykluser før? Spør fordi jeg er på dag 37, ingen mens, men hadde negativ test på tirsdag.. Så antar det er kjørt, men det er jo enda et øøøøørlite håp. Mine sykluser har aldri gått over 31 dager.

Jeg har hatt noenlunde regelmessig, dvs. alt fra 21 til 35 ddager mellom syklusene, men mens hver mnd. så hadde jo et håp jeg også. tok test på dag 31 etter første mensdag som var negativ, så også på dag 34 som også var negativ. men siden TR ikke kom så hadde jo jeg håpet at jeg bare hadde hatt sen EL og dermed kanskje var gravid alikavel. Murringer i to uker og mange tegn på graviditet, men som det sies så er jo pms og grav.tegn gangske lik innimellom. men jeg har storrt sett hatt litt muriinger og kanskje litt øm i brystene en dag eller to før så har den kommet men ikke denne gangen. og mens smertene er mye verre nå enn de har vært før. kjempe øm i brystvortene og smerter både bak i ryggen (fra korsrygg og halvveis opp) og vondt i magen med masse stikninger i skjede og til og med klitoris (beklager detaljer) som jeg ikke har hatt før. Men får vel ta en avslapping noen dager og begynne på an igjen når TR har dratt sin vei og håpe at kanskje dennne mnd er vår mnd. Siden jeg ikke har nøyaktig IKM dato går jeg etter dato for først mens dag så da tenker jeg at TR holder seg vekke neste mnd på denne tiden og at testen da kanskje kan vise positivt :)

Krysser fingrene for at du ikke har det som meg og at streken kommer etterhvert på prøven og spiren faktisk er kommet og begynt å vokse :) Lykke til :)

Såpass ja, "jeg har to prinser". Utrolig frustrerende. Dere får hvertfall ha masse lykke til i neste pp! Jeg kommer nok til å følge med selv om ikke jeg blir en prøver selv de neste mnd.

Her er det fremdeles ikke tegn til noe som helst, går jo og kjenner etter symptomer hele tiden, men tør ikke legge for mye vekt på det. Mye mulig jeg innbiller meg det hele. Men om tanta skal komme, så synes jeg hun kan dukke opp snart så man slipper å klamre seg til de ørsmå sjansene... ;)

Blir vel å ta en test ut i neste uke om det ikke har skjedd noe til da.

Ha en fin dag da :)

Hvordan går det bettisen og 07&10&13?

Her er det ingen tegn til mens, men økt utflod og ømme bryster. Begynner for alvor å kjenne etter symptomer og det er skummelt! Ikke tatt noen ny test, men har kjøpt en cb digital jeg tenkte ta på onsdag/torsdag om ingenting har skjedd... Men livredd for negativt svar :P

Såpass ja, "jeg har to prinser". Utrolig frustrerende. Dere får hvertfall ha masse lykke til i neste pp! Jeg kommer nok til å følge med selv om ikke jeg blir en prøver selv de neste mnd. Her er det fremdeles ikke tegn til noe som helst, går jo og kjenner etter symptomer hele tiden, men tør ikke legge for mye vekt på det. Mye mulig jeg innbiller meg det hele. Men om tanta skal komme, så synes jeg hun kan dukke opp snart så man slipper å klamre seg til de ørsmå sjansene... ;) Blir vel å ta en test ut i neste uke om det ikke har skjedd noe til da. Ha en fin dag da :)

Hei ja, skjønner det blir frustrerende for er jo der selv hele tiden nesten, kjenner nesten etter symptomer hele tiden.

TR kom begynnende på onsdag ettermiddag med litt brunlig så over til rødt, med masse klumper, men veldig lite blod egentlig i forhold til normalen. og torsdag ettermiddag var hun begynt å forsvinne igjen. lite blod gjennom natten og bare på papiret i dag.. så kanskje vi får begynt å prøve fort igjen ;)

Du må ha lykke til selv om du ikke prøver de neste mnd. og håper det blir en positiv test for dere også :)

Hvordan går det bettisen og 07&10&13?

Her er det ingen tegn til mens, men økt utflod og ømme bryster. Begynner for alvor å kjenne etter symptomer og det er skummelt! Ikke tatt noen ny test, men har kjøpt en cb digital jeg tenkte ta på onsdag/torsdag om ingenting har skjedd... Men livredd for negativt svar :P

Jeg tok en test i går morrest - negativ.. Har hatt endel murringer og stikkinger, men tror rett og slett el har vært kraftig forsinket pga mye stress den siste måneden.. Lever som vanlig og venter på mensen :-)

Krysser fingrene for deg!

Jeg er GRAVID! Herlighet, det har nok ikke gått helt opp for meg. Men testen foran meg viser "Gravid 2 - 3"! Da har jeg nok hatt eggløsning senere enn antatt... åhhh, jeg er GRAVID!

Haha, må bare rope det ut her i mangel på å få delt dette med noen andre før jeg får tak i sambo. Iiiih!

Da klaffet det altså på første forsøk for oss, helt utrolig!

Cliffnotes på meg:

- Forventet mens onsdag-lørdag uke 38

- Negativ test tirsdag og torsdag i uke 38

- Negativ test tirsdag uke 39

- Positiv digital EL-test søndag uke 39 (hadde noen liggende, måtte bare)

- Positiv test mandag uke 40! CB ukeindikator som viser "2-3"

Så har nok hatt EL i uke 37 og ikke uke 36 som jeg trodde...

Symptomer (nå kan jeg endelig vedkjenne dem!):

- Stikkinger på siden nederst i magen, spesielt når jeg nyser

- økt utflod, hvitt og litt tykt (sorry...)

- Vekslende avføring, fast og løs (sorry igjen....)

- ømme pupper de siste dagene, men kun på "siden"

- Unormalt oppblåst etter alle måltider (spiser sunt og ikke for mye)

- Vond rygg (men det trenger ikke være et symptom, for sliter med ryggen til vanlig)

- Kviser!

Herregud... Jeg er gravid! Dette er veldig skremmende og veldig spennende!

GRATULERER!!! KOS DEG MASSE MED NYHETEN OG NYYYT!

Hvis min el var forsinket er nok ikke jeg gravid.. Pga jobbreise så jeg ikke samboer de to neste ukene etter forventet el.. Da må den ha vært mer enn to uker forsinket!!

Gratulerer igjen!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...