Gå til innhold

Anbefalte innlegg

CB testen jeg tok imorges var desverre defekt og fikk bare et tomt display. Tok da en ny billigtest etter frokost, positiv den og!! Tar en ny CB imorgen for å være 110% sikker, men tror vi kan si at jeg er gravid!

Fortsetter under...

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Thelma_86

Helle_høygir

Onsdag 19

Wilma + baby

Tolle86

Torsdag 20

White*Angel

Bittelittstor

==Septemberbaby==

Anonym#54

Vær86

Fredag 21

LHE

Pusseluskan

Lørdag 22

Frøkenstrøken88/font]

Bettisen

Søndag 23

Ringfinger, håper! nettopp tatt hsg, satser på at det gjør susen denne gangen!

Krølla86

]Frkena

Gravid:

White*Angel

==Septemberbaby

Thelma_86

Tror kanskje tr er på vei.. Men har ikke IKM før søndag. Har hatt skikkelig pms symptomer om veldig murring i magen og ryggen siste dagene. Og tidligere i kveld kom det litt rosa liten blødning.. Så da er det vel over till 2 pp for meg.

Anonym #54

Ingen mens enda, og heller ikke noe mer rosa. Kom bare litt rosa ved to anledninger i går. Sterke murringer og stikninger i magen, og også i korsryggen. Føler at magen er veldig oppblåst, med press nederst i magen, buksa strammer til og med ubehagelig i dag. Uggen.

Testa ikke i dag, for forventer jo mens. Men kommer den ikke i dag, tester jeg i morgen tidlig.

Det er fryktelig slitsomt å bare gå å vente! For hvis vi ikke er gravide, så hadde det vært veldig greit om mensen dukket opp slik at vi kunne kaste oss inn i neste pp!

Men, men. Nå er det helg! Vi får nyte den så godt vi kan! :) Ha en god lørdag folkens! :)

Annonse

har ikm imorgen, hatt murringer og begynt å spotte litt rosa idag, noe som er helt vanlig for meg dagen før ikm.

skulle så gjerne heller sett at mensen uteble i 9 mnd til ;)

da er d over i 2 pp her. er litt trist idag, selv om det ikke burde være lov etter bare 1 pp. men jeg er så babysyk at hele meg verker. jaja.

vil gratulere så mye til de som er blitt gravide :):):)

Ja, hvis mensen skal komme, kan den ikke bare komme. Det er litt tungt aa gaa a vente. Men en faar proeve aa nyte helga saa godt en kan ja.

Teste i morgen tidlig igjen. Med CB denne gangen. De gir vel ikke positiv hvis det ikke er det slik billigstrimmlene kan pga svake streker ol.

Anonym#54

Anonym #54

Føler det er bare jeg som skriver her, hehe... Men greit å lufte et sted:o)

Venter i spenning på å høre hvordan det går med flere av dere. Det ble ikke så mye oppdatering på liste, men det er kanskje slik det blir?

Kom mer rosa nå. Har igjen stresset voldsomt i dag, og har måttet være endel fysisk aktiv, løftet/bært endel, og fikk vondt i korsryggen til slutt. Nå er det såpass mye at det blir rosa/orange/rød flekk i trusa. Kommer litt mer enn i går nå, og har en merkelig følelse i magen. Nå skal jeg ta det helt med ro, koble ut hjernen litt (noen problemer i familien akkurat nå), og bare nyte kvelden. Og såklat håpe på at mensen ikke kommer, at kroppen bare tuller med meg. Jeg føler meg gravid, men fornuften sier vel at jeg ikke er det. Det er tross alt bare 2 dager over IKM, og det er jo ikke så mye. Ikke uvanlig med litt forsinket mens antar jeg.

Noen andre som er her inne i kveld? :o)

Anonym #54 Føler det er bare jeg som skriver her, hehe... Men greit å lufte et sted:o) Venter i spenning på å høre hvordan det går med flere av dere. Det ble ikke så mye oppdatering på liste, men det er kanskje slik det blir? Kom mer rosa nå. Har igjen stresset voldsomt i dag, og har måttet være endel fysisk aktiv, løftet/bært endel, og fikk vondt i korsryggen til slutt. Nå er det såpass mye at det blir rosa/orange/rød flekk i trusa. Kommer litt mer enn i går nå, og har en merkelig følelse i magen. Nå skal jeg ta det helt med ro, koble ut hjernen litt (noen problemer i familien akkurat nå), og bare nyte kvelden. Og såklat håpe på at mensen ikke kommer, at kroppen bare tuller med meg. Jeg føler meg gravid, men fornuften sier vel at jeg ikke er det. Det er tross alt bare 2 dager over IKM, og det er jo ikke så mye. Ikke uvanlig med litt forsinket mens antar jeg. Noen andre som er her inne i kveld? :o)

heisann

ja jeg sitter no her, titter innom titt og ofte gjennom dagen.

dagen i dag har gått i vasking og rydding i heimen og kakebaking da samboer sin minste sønn har bursdag i morge.

hadde ikm (tror jeg) på tirsdag men siden syklusene mine har variert fra 21 til 35 dager det siste året kan jeg ikke være sikker. men dag 35 er i dag og ingen TR enda.. tok test i går morges og på tirsdag som var blenda hvit.. er jo livredd for at vekt ol har påvirket, men har jo ikke gått noe opp de siste to mnd. og har jo fått den da.. så får no bare vente å se.

så nå sitter jeg å venter på at kake nr3 av fire skal bli ferdig.

Har PCO så er jo mulig det er den som har kicket inn igjen men krysser fingrene for at det ikke har skjedd. og blir det ikke bedring med TR eller positiv test om en uke/to så får det bli speed slanking slik at EL skjer og muligens en ny baby på vei.. Har jo såååå lyst, og blir lett deppa når test er negativ eller TR kommer.

er veldig greit å få luftet litt av den frustrasjonen ut her synes jeg..

Da var visst håpet ute denne gangen også. Har hatt symptomer som stikking i brystvortene og litt kvalme. På torsdag trodde jeg at jeg kanskje hadde festesmerter da jeg kjente veldig stikking i magen like over underlivet. Men billigtestene har vært negative og i dag kom de velkjente mensmurringene. I stad dukket også tr opp så da er håpet definitivt borte. Kjenner att frustrasjoner bare øker og jeg begynner å bli så lei. Får bare lyst til å gråte. På torsdag var vi hos legen og fikk beskjed om at både mine blodprøver og min kjæres spermprøve vår normal. Da er d bare kikhullsoperasjon, for å sjekke at egglederne mine ikke er tette som gjenstår. Er jo glad for at det ikke var noe galt med prøvene, men skjønner da ikke hvorfor vi ikke får det til.

Endret av Hedmarksjinte84

Murringer og stikkinger, ingen mens og blendahvite tester.. Aff.. Frustrerende!! Utrolig slitsomt å leve med forventninger hver måned pg deretter bli skuffa! Ikm i går, men har ikke troa..

Flere som går å venter på svar?

Annonse

Igjen gratulerer til de det har klaffet for denne mnd! Og lykke til videre til dere andre:)

Jeg går også og venter, bettisen... Har hatt sykluser som har variert fra 27-31 dager, og skulle hatt mensen igår på den lengste. Men den har ikke dukket opp, og samtidig blendahvit rfsu-test idag tidlig. Sambo mener det fortsatt er håp, men går vel egentlig bare og venter på mensen nå. Selv om jeg tar meg i å google alt som har med sen hcg-stigning å gjøre;) og man kan jo alltids klamre seg til håpet om å være en av de få som ikke får positiv graviditetstest før sent! Hehe.. ;)

Ryker vel på en digital cb imorgen om ingenting har skjedd....

Hold oss oppdatert da bettisen! Håper for oss begge!

Ingen mens her heller. Blendahvit test igår og ingen tegn på noen ting egentlig.. Hadde Ikm på torsdag. Jeg er på dag 36 i syklusen nå. Jeg er vant til å være uregelmessig og tror at el har vært senere enn antatt. Da spørs d om vi rakk d.. Jeg har en mistanke om at kroppen min sliter litt med å ha eggløsninger i perioder, derfor planlegger jeg å ta en Gu om jeg ikke skal være gravid nå. Mulig kroppen min trenger litt hjelp, men vi har bare prøvd i ca et halvt år.

Håper for oss alle :-) er bare i pp2 jeg, så skal ikke klage.. Har ikke brukt el-tester, så vurderer det neste pp.. Har hatt el blødning (tror jeg) på de dagene jeg har forventet el siden jeg sluttet på ppiller.. Denne måneden hadde jeg i tilleg spotting noen dager etter at elblødninga hadde gitt seg.. Kroppen er nok litt i ulage etter år med ppillebruk.. Men hadde jo håpet at det skulle klaffe med en gang.. Når jeg endelig hadde klart å få med samboern på prøving..

Håper på positivt svar for osd alle tre :-)

Flere her som fortsatt venter på tr og som ikke har fått positiv test?

Hadde ikm mellom fredag og i går i følge tidligre syklus og i følge el smerter og slim. Fikk rosa utfolde eller et par dråper blod på papiret på fredag som vAr. Skulle ønske tr bare kunne kommet hvis den hadde tenk til å komme, da får jeg hvertfall begynt på ny pp. Testen jeg tok i går ble bare rar. Så hvis ikke tr har dukket opp i morgen blir det ny test onsdag. Puppene mine holder på å sprenge, krysser fingrene for positiv test!

Gratulerer så mye til alle dere med positiv test, lykke til med spira!

Ingen mens her heller.. Testet negativt på søndag.. Ikm lørdag cirka..tenkte å teste imorgen tidlig.. Hmmf.. Håper så inderlig.. Føler meg bare uggen og oppblåst.. Ekkelt å ligge på magen :-/

Her er det også det samme. Ingen mens, men negative tester. Senest med cb-digital idag. Nå har jeg ikke flere tester, så blir ikke å teste før neste uke om mensen fortsatt ikke har kommet!

Men mistenker at den bare er kraftig forsinket :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...