Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Testet i dag og den ble svakt positiv. Tør ikke glede meg over det helt ennå, for at litt murringer, og er redd for at det er mensen som er på vei.... Håper det ikke er kjemisk. Har 4 billigtester igjen hjemme, så kommer nok til å teste hver morgen framover. Håper det blir sterkere ned dagene:) Noen flere som har testet?

Fortsetter under...

en strek er vell en strek, så da drister jeg meg til å gratulere så mye til septemberbaby:):)

jeg er 9 dpo idag, kansje litt tidlig å teste. regner meg jeg blir å teste imorgen tidlig, er da 10 dpo, var på den dagen jeg testet positivt sist gang. jeg har ømme bryst, men d bruker jeg å ha før ikm, ellers har jeg litt murring og gul/hvit utflod. tørr ikke håpe for mye, er jo bare i 1 pp og det er jo helt vanlig at det kan ta litt tid å bli gravid. spennt på imorgen tidlig:)

Her kom tanta i går,over i 2 pp.... Ble litt skuffet,er litt stressa siden vi brukte så lang tid på å bli gravide og så endte det i SA i 12 uke... Fortsetter med Folsyre,vurderer å prøve slimløsende mikstur neste pp... Noen som har erfaring med dette og som har noen anbefalinger å komme med.Jeg er skeptisk,men åpen for det meste...Hva er dette med WildYam????Hvor kjøper man i så fall dette,også bidronning gele........

Æsj. Jeg klarte ikke å la være.. Blendahvit test. Det er jo ennå et par dager til ikm, men nå mistet jeg håpet. Har bestemt meg for å bestille time til Gu om vi ikke får det til denne pp. Nå begynner jeg å bli utålmodig og lei.

Annonse

Nei, har vel bare prøvd i et halvt år, så får kanskje ikke lov til å klage høylytt ennå. Men vi fikk det til i 1 pp forrige gang, så jeg er litt utålmodig nå. Tenkte jeg skulle ta en ultralyd for å roe meg ned. Har litt rare eggløsninger, så ønsker å sjekke at alt er som det skal være..

Enda sterkere strek i dag, så da tør jeg nesten å gro på det jeg også:) 1pp etter at jeg mistet VELDIG tidlig i sommer(vet nesten ikke om det kan kalles en SA) Krysser fingrene for deg bitteliten, og håper vi blir en stor gjeng som går over til 1.trimester:)

Gjest Helle_Høygir

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Thelma_86

Onsdag 19

Wilma + baby

Tolle86

Torsdag 20

White*Angel

Bittelittstor

==Septemberbaby==

Anonym#54

Vær86

Fredag 21

LHE

Pusseluskan

Lørdag 22

Frøkenstrøken88/font]

Bettisen

Søndag 23

Ringfinger, håper! nettopp tatt hsg, satser på at det gjør susen denne gangen!

Krølla86

]Frkena

Gravid:

White*Angel

Helle_Høygir

Jeg vet ikke om jeg gjorde det riktig med kopiering inn her - ikke så lett med iPad:)

Regnet imorgen som ikm siden jeg hadde 29 dagers syklus forrige gag. Positiv test idag, ikke svak strek. Men etter å ha hatt en falsk positiv, så må jeg nok ta flere tester før jeg tør å juble :)

Annonse

Anonym #54 her.

Jeg kjenner fortsatt på symptomer, det er jo fordi jeg håper så innmari.

Jeg har murringer i magen som kommer og går, når jeg får mensen pleier de å komme og bli...

Tannkjøttet mitt blør lett, og jeg har begynt å snorke. Snorket som en helt sist jeg var gravid. Også har jeg masse luft i magen... Og puppene mine var ømme i dag når jeg ammet, det har de heller ikke vært før når jeg har hatt mens... Også er jeg så trøøøøøtttt!!!

Må nok ta en RFSU test i mogen tidlig. Den skal jo kunne slå ut pos en uke før IKM, og IKM er jo om "bare" to dager...

Foreløpig termin 3.juni. Men jeg tør ikke tro helt på det før eg får en knall positiv test... Selv om jeg er ganske sikker nå. Jeg heter septemberbaby fra tidligere fordi mitt 1.barn kom i september. Dette blir nr 2 for vår del ja. Hva med deg white angel? Lykke til med testingen damer:)

Foreløpig termin 3.juni. Men jeg tør ikke tro helt på det før eg får en knall positiv test... Selv om jeg er ganske sikker nå. Jeg heter septemberbaby fra tidligere fordi mitt 1.barn kom i september. Dette blir nr 2 for vår del ja. Hva med deg white angel? Lykke til med testingen damer:)

Stoler på svake tester og jeg ja:) Det blir spennende med nr 2!! hvor gammel er septbabyn din da? mi er 13 mnd nå og født i august. Så det blir fint me junibarn:) 31/5 og 1/6 kommer opp på de kalkutatorene.

Stoler på svake tester og jeg ja:) Det blir spennende med nr 2!! hvor gammel er septbabyn din da? mi er 13 mnd nå og født i august. Så det blir fint me junibarn:) 31/5 og 1/6 kommer opp på de kalkutatorene.

Så spennende, da ligger vi ganske likt an med tanke på termin! Septemberbabyen min kom i fjor, så hvis dette går bra blir det 1 år og 9 mnd mellom dem! Vi er jo veldig like der også :) Hvordan var testen din i dag? Satser på sterkere og sterkere tester fram til torsdag, og tenkte å ta en digital test da :)

Her kom TR i dag, jeg ble ganske skuffet for jeg mente jeg hadde hatt mange symptomer denne pp´en, og det pleier jeg ikke ha før mensen.

Samtidig har vi to herlige jenter fra før, så jeg blir heldigvis ikke fullstendig nedfor. Men nå nærmer det seg slutten på prøvingen for meg tror jeg, er 38 og orker ikke prøve i evig tid kjenner jeg. Gir det ca et halvt år til men så tror jeg at jeg gir opp.

Så spennende, da ligger vi ganske likt an med tanke på termin! Septemberbabyen min kom i fjor, så hvis dette går bra blir det 1 år og 9 mnd mellom dem! Vi er jo veldig like der også :) Hvordan var testen din i dag? Satser på sterkere og sterkere tester fram til torsdag, og tenkte å ta en digital test da :)

Ja, dette blir spennende=) Testen min er faktisk litt svakere i dag, men det kan komme av fargekontrastene i testen. Men tester hver dag fram til torsdag nå. Skal ringe legen på fredag. Sånn at jeg får tidlig ul. Har gått på hormontabeletter så det er greit å se om alt er greit!:) Kan prøve å legge ut bilde på profilen min.

Skjønner ikke hvordan jeg skal legge inn bilder jeg altså. Men se på forumet 1 trimester. Der overskrifta er, testen er svakere i dag. (tror det var det jeg skrev, så ser du)

Jeg hadde IKM i dag, og har ikke sett noe til TR enda.. Er ikke helt sikker på at dagen stemmer helt, er jo ikke lenge siden jeg sluttet på prevensjon (snart 2 måneder siden). Trodde mens kom i helgen, da jeg hadde småmurringer i ryggen, og etter vi hygget oss i går, kom det litt blodig "slim" på dopapiret, men bare den ene gangen.. Så ikke vet jeg. Svidde også av en test i morges, men den var blendahvit. Regner egentlig med at tanta kommer i løpet av natta eller morgendagen.

Anonym #54 her.

Jeg har IMM i morgen, og greide såklart ikke lavære å teste med RFSU test i dag tidlig. Bare kontroll streken. Eller, når jeg skulle kaste den 20 min etterpå var det antydning til noe rosa der test streken skulle være, men ikke på tvers av sticken, bare en flekk liksom, så antar det var bare noe forstyrrelser som hadde kommet av at den hadde ligget i 25 minutter.

I går fikk jeg et nytt "symptom", frysetokter, også må jeg opp å tisse om natta... Tror jeg driver og lurer meg selv her altså.

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal vente på mensen, evt teste 16 dager etter EL hvis ikke M har kommet. Det var da jeg fikk positivt svar sist. Det blir da lørdag, så da prøver jeg vente til søndag for å være helt sikker. Men innen da har jeg nok fått mensen...

Det er så spennende å følge med på dere alle. Jeg følger også med på IKM 37 bare fordi jeg synes det er så spennende, og så moro når noen får positivt svar:)

Gratulerer så mye til de som har fått positiv test! Utrolig stas:)

Selv har jeg igrunn IKM at fra idag til lørdag, så går egentlig bare og venter på mensen.. Men vil ikke at den skal dukke opp! Ingen som kjenner seg igjen i det tenker jeg? ;)

Tok en stavtest igår, negativ. Har en til liggende, samt en CB digital, tar nok en ny stavtest imorgen. Så krysser jeg alt som er for at tanta ikke dukker opp i mellomtiden:)

Mandag 17

Oktobergull 10 <3

Tirsdag 18

Hazel82

Thelma_86

Onsdag 19

Wilma + baby

Tolle86

Torsdag 20

White*Angel

Bittelittstor

==Septemberbaby==

Anonym#54

Vær86

Fredag 21

LHE

Pusseluskan

Lørdag 22

Frøkenstrøken88/font]

Bettisen

Søndag 23

Ringfinger, håper! nettopp tatt hsg, satser på at det gjør susen denne gangen!

Krølla86

]Frkena

Gravid:

White*Angel

Helle_Høygir

==Septemberbaby==

Enda sterkere test i dag, så nå tør jeg å rope HURRA:) Noen andre som har testet nå da? Lykke til i disse spennende dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...