Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Definitivt sistemann her også, men så veldig velkommen. Har en gutt på 17, jente på 5 og gutt på tre. 5+2 og termin 23 april. Er helt i skyene og gleder meg også veldig til å fortelle nyheten når tiden er moden. Er jo så tidlig i svangerskapet,så går med forsiktige skritt og gleder meg over hver dag spiren er trygt på plass.

Tror nok det blir siste for oss også.

Jeg er 9+0 i dag, med termin 27. mars.

Har jente på 9 og gutter på 8 og 6 fra før. Regner med hjelpsomme barn når den lille kommer;)

Det må jeg si, når forrigemann meldte sin ankomst på denne tida i fjor, var de to store 5 og 8, og det var en DRØM å ha baby, for de hjalp til der de kunne :) Og når mor var opptatt med amming, var de så store at de skjønte de måtte vente.

Lurer derimot litt på hvordan det blir med ny bebs når minstemann bare er 1 1/2, han er jo nesten en baby selv fortsatt...

Annonse

Gratulerer:) vi har fra før jente 17, gutt 12 og jente 6 år. Nå nr 4 på vei:) Enkelte kommer vel til å synes at vi er "gal", men det bryr jeg meg ikke noe om (rart hvordan enkelte skal ha en innblanding/mening om andres liv og antall barn man skal få)

Lykke til alle sammen!

Gratulerer:) vi har fra før jente 17, gutt 12 og jente 6 år. Nå nr 4 på vei:) Enkelte kommer vel til å synes at vi er "gal", men det bryr jeg meg ikke noe om (rart hvordan enkelte skal ha en innblanding/mening om andres liv og antall barn man skal få) Lykke til alle sammen!

Jeg føler meg litt "gal", jeg! For egentlig er fire barn upraktisk i forhold til bil, plass og mye annet - men det bryr jeg meg ikke om! Dette er et ønsket barn, og vil være like velkommet som de tre andre. :)

Vi prøver på nummer 4 ;) Har 3 fra før av på 3,5, og 7 år;) Føler meg litt små gæren jeg og.. men jeg er rett å slett ikke ferdig med å få barn kjenner jeg... ;) Blir spennende å se hvor lang tid det tar før jeg er gravid da;) De andre gangene har det gått veldig kjapt..

Heisann:). Gratulerer så mye. Her ventes nr 5, noe som ikke var planlagt denne gangen. Har en på 18 år, 15 år, 25 mnd og 10 mnd, og venter igjen et tulle i desember. Det blir 3 barn på 2,5 år hvor ingen foreløpig har barnehageplass. Blir hektisk så lenge den minste kun er 14 mnd, men det gikk jo fint sist, og alt går jo bare en ser positivt på det:) Lykke til alle sammen:) Ser dere jo snart på 2-tri før jeg skvetter videre til 3-tri om 4 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...