3gull <3 Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Har to cm åpning, flatet helt ut, men riene er ikke effektive nok. Hvordan få litt fortgang på de??
Blomsterpiken og tullene Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Jeg har hatt noen modningsrier idag, og da jeg var på kontroll til jordmor sa hun at det å stimulere brystvortene skal få fart på riene. Verd et forsøk Lykke til!
eaglebeagle Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 (endret) Har to cm åpning, flatet helt ut, men riene er ikke effektive nok. Hvordan få litt fortgang på de?? Etter å ha ligget med rier noen timer i går, endte på føden der de konkluderte med at jeg er helt moden/avflatet med 4-5 cm åpning, men med avtakende rier - lurer jeg på det samme... Føden sendte oss på spasertur i går kveld for å se om det tok seg opp igjen, men det stilnet helt av og veslesnupp plasserte seg godt oppunder ribbena igjen...argh.. Det er av og på hele tiden her hos meg. Nå har vi brukt opp alle "triksene", og jeg er i ferd med å resignere og være enig i at "hun kommer når hun er klar". Det er fint og flott, men jammen skulle jeg ønske hun liksom var klar når det er rier, det er jo slitsomt både mentalt og fysisk. Er bortskjemt med to superraske fødsler, så jeg er ikke vant til at rier faktisk kan dabbe av på den måten, men treern er visst lur ja... Endret 20. august 2012 av eaglebeagle
3gull <3 Skrevet 20. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2012 Fikk en runde i senga med orgasme å tok et lite klyster selv etterpå det ser ut som funka tusen takk:) kommer rimelig regelmessig nå så krysser det jeg har for at jeg ikke blir hjemsendt igjen...
eaglebeagle Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Fikk en runde i senga med orgasme å tok et lite klyster selv etterpå det ser ut som funka tusen takk:) kommer rimelig regelmessig nå så krysser det jeg har for at jeg ikke blir hjemsendt igjen... åh, heldige du - vi prøvde samme uten hell, altså ikke klyster men det andre hyggeligere :-)... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå