Gå til innhold

Teste i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Lurer på om noen har erfaring med å teste på kveld?

Har kjøpt cb digital. Er to dager siden mensen skulle vært her, pluss en haug med graviditets-symptomer... Vet ikke om jeg KLARER å vente heeeeeeelt til i morgen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Etter ikm går det nok bra å teste på kvelden. Du kan evt la være å tisse på noen timer, så blir det nesten morgenurin ;) Krysser fingrene for deg.

Skrevet
Så spennende! Etter ikm går det nok bra å teste på kvelden. Du kan evt la være å tisse på noen timer, så blir det nesten morgenurin ;) Krysser fingrene for deg.

Ja, det var akkurat det jeg tenkte på. Prøve å holde meg i en fire timer, så skulle det vel tilsvare konsentrasjonen til morgenurinen..

Men da gjør jeg det ;)

Skrevet

Nå ble jeg spent! Har du testet?

Skrevet

Ja, har testet....

Gravid 2-3 sto det på den :D :D :D

Mine mistanker ble bekreftet!

Skrevet

Gratulerer så mye Leaf:)

Vil du dele hvilket graviditetssymptomer du har hatt?

Skrevet

Takk :)

Har hatt ømme og tunge bryst i snart 3 uker. Og siste uken har de begynt å vokse ut av bh`n ;)

Riving/stikking nede i magen, mensmurringer(lokalisert på venstre side av magen). Trett, energiløs og irritabel :)

Skrevet

Ja, det skal jeg :) Var plaget med mye vann i kroppen, bekkenløsning og ryggsmerter under de to svangerskapene jeg har bak meg, så håper alle gode ting er tre ;)

Akkurat begynt i ny jobb, så håper og satser på at jeg klarer å holde ut frem til permisjonsstart! :)

Skrevet

Gratulerer såååååå masse Leaf!!!!!!

Jeg venter spent på å ta test om ett par dager.... :-)

Skrevet

takk for det :)

Skal krysse fingrene for deg siot ;)

Skrevet

Så moro Leaf!! Gratulerer! I morgen er det min tur med den digitale.. *nervepirrende*

Skrevet

Takk takk :) :)

Ja, fy det er nervepirrende! Blir rett og slett sliten av all den ventingen og stresset som medfører.

Må du oppdatere meg da :)

Skrevet

I know! Jepp, enten blir det jippi-oppdatering eller trist&lei seg oppdatering! Uansett blir det oppdatering..Må jo lufte det for noen, og da er dere gull :)

Skrevet

Hei jenter.

Var driit nervøs i dag tidlig, skalv og svetta lett i barten ;) Men; ta-ta: Fikk GRAVID 1-2. Hurra!!! Overlykkelig, men har ikke gått helt opp for meg ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...