Vinterblomst Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Jeg er sykemeldt fordi jeg har hatt litt forhøyet BT og proteiner i urinen (+1) Idag derimot har jeg synsforstyrrelser.(har hatt litt før men ikke så mye) Begynte på venstre øye og følte jeg ikke så klart, det gikk bort etter en 20 minutter. Nå noen timer senere er det høyre øye, øvre del av synsvinkel og det danser lange trekant remser som "blinker".. så var det borte igjen..
mammas skatter <3 Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 jeg har synsforstyrrelser. så å si konstant.til lenger unna jeg skal se til vanskeligere blir det, som at det skurra å klare ikke konsentrere synet. hatt d i 2 uker ca. hadd å hodepine og kvalme som har gått over. proteiner +1 på onsdag. men negativ på fredag. men litt høyt blodtrykk. 130/ 85. så legen ville følge meg opp ekstra. så ny time onsdag hos legen. er 30 uker på torsdag. men lurer på om det har begynt å komme litt vann i føttern.
Vinterblomst Skrevet 20. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2012 jeg sjekker beina jeg også men det ser fint ut vet hvordan det blir om skikkelig ødem kommer.. er du sykemeldt?
mammas skatter <3 Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 er 100% hjemmeværende etter forige svangerskap for 3 år sia, pga bekkenplager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå