rød Skrevet 20. august 2012 #1 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har siden 1 juli kun jobbet 50% grunnet dårlig nakke. Begynte i ny jobb 1 januar, og i juni fikk jeg nakke/skulder plager. Verket konstant i 2 uker. Endte hos privat fysioterapeut grunnet laaaaange ventelister kommunalt. Har nå brukt ca 2500 kr på behandlinger. Og det er ikke aktuelt å jobbe mer for så å ende opp med å måtte betale på enda flere behandlinger.... Har endelig vent meg til det og slått meg til ro med at å jobbe 50% er det beste, kjenner det i nakken da også men det går gjerne over når jeg tar det med ro og slapper av... Nå skal jeg tenke på meg selv og den voksende magen, med termin i januar. Men etter endt permisjon må jeg finne ny jobb eller skole, siden jeg ikke kan jobbe der jeg er grunnet for mye jobb over skulder høyde... Tilrettelegging er vansklig da de også skal spare timer med minst mulig folk på jobb. Det fører til at når man er på jobb sliter man seg ut Nå merker jeg verdien i å være hjemme når skolegutten kommer med bussen og spise middag til normal tid, i stedet for å komme hjem 17,30 - 1800. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143964176-godt-%C3%A5-v%C3%A6re-50-sykmeldt-og-mer-hjemme-med-barna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå