Gå til innhold

Sniker en tur innom med et spørsmål... noen "kjente" her, fortsatt?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lenge siden jeg har vært innom her, men nå måtte jeg bare stikke snuta innom. Alt bra med dere?

Jeg lurer på om dere får inn noe graviditet på meg nå, jeg? Jeg skal ha mensen rundt torsdagen. Vi prøver ikke, men ble litt ivrige en dag, en 3 dager før forventet eggløsning. Nå har jeg pendlet, og fått ja på graviditet, og så måtte jeg legge kort, og da fikk jeg opp fødsel i mai... men det er jo ikke lett å spå seg selv, Så da ble jeg nysgjerrig på hva dere andre får frem? Så spent! Hadde vært så kos med baby :)

041082

Ha en super dag!

Fortsetter under...

Hei :)

Lenge siden jeg har vært innom her, men nå måtte jeg bare stikke snuta innom. Alt bra med dere?

Jeg lurer på om dere får inn noe graviditet på meg nå, jeg? Jeg skal ha mensen rundt torsdagen. Vi prøver ikke, men ble litt ivrige en dag, en 3 dager før forventet eggløsning. Nå har jeg pendlet, og fått ja på graviditet, og så måtte jeg legge kort, og da fikk jeg opp fødsel i mai... men det er jo ikke lett å spå seg selv, Så da ble jeg nysgjerrig på hva dere andre får frem? Så spent! Hadde vært så kos med baby :)

041082

Ha en super dag!

Om du ser kjønn, eller noe annet, så er jeg veldig glad for det og :)

Hei :) Lenge siden jeg har vært innom her, men nå måtte jeg bare stikke snuta innom. Alt bra med dere? Jeg lurer på om dere får inn noe graviditet på meg nå, jeg? Jeg skal ha mensen rundt torsdagen. Vi prøver ikke, men ble litt ivrige en dag, en 3 dager før forventet eggløsning. Nå har jeg pendlet, og fått ja på graviditet, og så måtte jeg legge kort, og da fikk jeg opp fødsel i mai... men det er jo ikke lett å spå seg selv, Så da ble jeg nysgjerrig på hva dere andre får frem? Så spent! Hadde vært så kos med baby :) 041082 Ha en super dag!

Andre enn "kjente" er selvfølgelig også velkommen til å svare... ble litt dum den tittelen... men men :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...