På vei igjen <3 Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Endelig! Holdt på å bli sprø av å gå rundt i mitt eget selskap og bare tenke baby og svangerskap. Håper tiden vil gå litt fortere nå som jeg får annet å tenke på Skoleelev som jeg er, så har jeg hatt 9 (!) uker ferie. DET er lenge det! Men nå, endelig, begynner skolen igjen i dag. Håper bare det ikke blir for tøft å stå opp før fuglene fiser om morgenen Flere som roper hurra fordi ferien er over?
Ele Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Nope.... NopeNopeNope, ingen hurra, hadde så mye å gjøre på mine 4 uker ferie at jeg var sliten når jeg starta og det gikk en uke tilbake på jobb før jeg rett og slett ble syk! hehehe... Men så heldig du er da, så gleder seg så masse!! ;)
trikko Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Niks! Ingen hurra her heller! Men så har jeg hatt bare 3 uker ferie da, og ikke 9. Syntes det var helt herlig å kunne ta ting i mitt eget tempo og ha ferie de første ukene av svangerskapet. Er ikke kult å være på jobb og være kvalm og måtte skjule herligheten (=voksende mage) for nysgjerrige kolleger... Bra at du ser motsatt på det!
En til, please. Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Enig med deg På vei igjen. Selv om jeg syns ferie er helt herlig, så er det noe eget å komme i gjenge igjen. Jeg blir utrolig rastløs av lite tempo(skulle egentlig ønske det var motsatt). Deilig også å trefffe alle menneskene man ikke har sett på evigheter, og når man først har en frikveld føles det usiiiigelig deilig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå