Gå til innhold

Hva er det mest Spesielle navnet dere har hørt?

Anbefalte innlegg

Mitt er : Caspian ( Men jeg elsker det navnet ),men er jo rimlig skjelden. Jentenavn synes jeg Othelia er veldig spesielt,men liker det også :). Mitt barn skal få vanlige navn nå,men mulig at jeg tar et litt mer spesielt på neste mann:D

Fortsetter under...

Jeg er veldig glad i Otilie og Otelie, de er vel litt spesielle for noen. Othelia er også pent! Og Ophelia - men kun på engelsk. Så synes jeg at Selmer, Helmer og Valdemar er kule. Guttenavnene er nok for spesielle for mannen, men kanskje jeg er heldig og får bruke et av jentenavnene en gang :)

Ellers vet jeg om ei jente som heter Venil, det synes jeg er i overkant spesielt. Synes også Bartholomeus, Balthazar o.l. er spesielt, må holde tunga beint i munnen de første gangene en skal uttale dem. Men det er vel først og fremst vanesak :)

Endret av mibella

Annonse

I går leste jeg om en Nevjar. Han hadde også en bror som het Embrik. Ty, Glør og Emre, og Gøte og Tåle er andre brødre jeg vet om.

Mest spesielle jentenavna jeg kommer på i farta er Pi og Tida. De er ikke søstre, ellers kunne de hatt svært matteinteresserte foreldre. ;-P

Annonse

Jeg syns Lavrans og Maxmillian er veldig spesielle. Sistnevnte forbinder jeg med beste vestkant :P

Jeg så en gang en fødselsannonse der barnet het Mikkeline. Jeg må innrømme at jeg lo litt for meg selv.

Gjest Mammantil2prinser

Eneste jeg tenker når jeg leser disse navna er STAKKARS barn! Å om foreldrene bar gjøres på for å å et navn om ingen har hørt om. Navnene er jo direkte ufyselige!! leste dem for sambo og han bare satt og måpet

Dette er jo min mening, å det er godt vi er forskjellige for all del :) håper ikke jeg tråkket noen på tærne her med min utblåsning :/

Ei lita jente som heter Smilla....
Åh, Smilla er sÅ nydelig!
Er dessverre ikke enig :P Milla er fint, men ikke Smilla.

Er nok preget av Å ha møtt en skjønn liten svensk frøken ved navn Smilla :) Vurderte det helt seriøst til minstemor, men sÅ passet det liksom ikke sÅ bra til søstrenes navn...

Heter noen seriøst Closetta??? Poor thing...jeg kjenner også en Venil, som noen over her, jeg syns det er helt greit, for man tenker i alle fall ikke på et toalett :P Jeg kjente en gang en som het Darre, Syns ikke det er stygt, men det må være temmelig sjeldent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...