Gå til innhold

Argh... så er visst treern en luring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gått siden fredag med mye murr og litt blod. Tok seg opp voldsomt i går ettermiddag, og hadde 3 minutter mellom hvert tak. Vi ringte sykehuset og fikk beskjed om å komme for en kontroll pga styrtfødsel sist.

Der var de lykkelige over å få en erfaren føder, da de hadde jordmorstudent på besøk. Så jeg ble sjekket og dobbeltsjekket, og lå med målinger. Resultat; 4 cm moden og stadig AVTAKENDE rieaktivitet.

Ble sendt på "tur" rundt i byen for å se om det tok seg opp igjen, uten hell. Så da reiste vi hjem igjen. Hatt en ufyselig natt med rier av og på, tusen dobesøk, kvalm og sliten. Akkurat nå føler jeg meg motløs om dette skal pågå i dagevis, mentalt slitsomt selv for en gammel dame som meg.

Vel, det er i hvert fall ikke 27 varmegrader i dag. Trodde aldri jeg skulle glede meg over et nytt lavtrykk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff....hjelper det om jeg likevel er litt misunnelig? Du nærmer deg jo tydelig :) her er det bare kynnere...og noen uker igjen...

Håper på fortgang for deg og mageboeren :)

Skrevet
Uff....hjelper det om jeg likevel er litt misunnelig? Du nærmer deg jo tydelig :) her er det bare kynnere...og noen uker igjen... Håper på fortgang for deg og mageboeren :)
Takk, all trøst er god trøst i dag. Føles mentalt utmattende å tro man skal føde, og så stopper alt opp. Hyggelig at jeg kunne glede jordmødrene med sjekk av modning og litt action på en stille dag (utrolig nok!) - men jeg skulle gjerne hatt vesla her. I stedet sitter vi dødslitne etter natten, og følger opp våre fire andre poder til skolestart igjen. Blir greit å få tømt huset nå kjenner jeg. :-)
Skrevet

Blir bedre nå som det er litt Kjøligere,tror jeg!

(i mine tidligere fødsler har jeg gått sånn i var,en, men så fort det har blitt litt kjøligere og regnet har kollet, har også babyen kollet!)

Pust ut, prøv å få litt hvile mellom riene om det går, og plutselig har du baby i armene!

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...