Gå til innhold

Menssmerter fra helvete...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele går gikk jeg med smerter som kan minne om forstoppet mage.. var ikke helt det, da jeg fikk til å gå på do..:P Men så er det da disse mens smertene.. Gikk å la meg i ellve tiden og sovnet ikke før tolv. Våknet av mens smertene, de var så krafitge at jeg ikke fikk sove.. døset av men smertene ga seg ikke.. er vondt å gå.. Er like ille i dag..

Noen som har råd for å få dette til å gå over eller vet om det kanskje er fødsel på gang? er det noe å ringe jordmor for??

er i uke 39+5 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er 39+5 og har så sterke smerter betyr vel det kanskje at du snart får møte babyen din:-)

Skrevet

Håper da inderlig att det er fødsel, men tviler på det, da den lille her har lurt meg så mange ganger nå:P

Skrevet

Ta tida. Dabber de av innimellom?

Høres ut som om det er fødsel på gang i mine ører,

Fødsel nr 1 hos meg begynte som menssmerter, nr 3 kjentes ut som magesjau!

Skrevet

Dabber av innimellom ja.. Kan vel minne om magesjau ja.. Men har ikke sånn direkte løs mage.. Bare, unnskyld språket helvetes vondt..

Skrevet

Vært til jordmor. 2cm åpning og fullmoden:D måtte bare få litt mere rier så trodde hun at vi hadde baby i dag:) tørr ikke håpe for mye siden tredje mann er en luring..

Skrevet
Vært til jordmor. 2cm åpning og fullmoden:D måtte bare få litt mere rier så trodde hun at vi hadde baby i dag:) tørr ikke håpe for mye siden tredje mann er en luring..
DET vet jeg alt om. Var selv på føden i går med samme forløp som deg. Har fire cm og helt moden, men riene avtok så vi reiste hjem igjen. Her sitter jeg og blomstrer, og tror ikke det skjer noe som helst. Aner ikke hvor lenge man kan gå slik, men kjedelig og vondt er det.

Lykke til!!

Skrevet (endret)

Ønsker dere begge LYKKE TIL :D

Endret av kaklemor
Skrevet

Takk:) håper bare att jeg ikke blir sendt hjem uten barn.. For nå ønsker vi virkelig att ting skal skje:)

Skrevet
:D idag klokken 15.51 kom lille Maja Kaspara til verden etter nesten to dager med rier å stress..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...