Lullunutu Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Andre som har føtter som det kjennes ut som skal brennes bort? Svir og stikker i mine, og veldig varme! Er liksom under foten.. Tro hvorfor...
November-spire-79 Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Ja huff, det er ubehagelig. Har du mye vann i føttene også? mine er så hovne og fulle av vann, spesielt om ettermiddagen og kvelden, eller hvis jeg tråkker mye. synes det hjelper å drikke masse vann, men ikke så mye. Deilig å stå på kalde gulv, eller ligge med beina høyt. Det er jo ikke lett å få til i en travel hverdag.
Lullunutu Skrevet 20. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2012 Mulig jeg har det, men klarer ikke se det helt selv men nå på morgenen er ikke føttene slik, så det er jo meget sannsynlig..
November-spire-79 Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Akkurat nå så er faktisk føttene min største plage hehe Lurer på om jeg begynner å bli så tung at de er slitne av å bære meg
kaklemor Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Jeg merker det veldig godt om kvelden selv og spesielt om dagen har vært varm! Så værmeldingen ble tatt godt i mot med regn regn regn
November-spire-79 Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Hehe ja jeg ble også glad for kaldt vær nå Litt synd, men vi får heller nyte neste sommer Skulle sett meg i bryllup i helgen med pensko og kjole. Var så sliten i kropp og bein klokka 22 at jeg bare måtte ta en taxi hjem. Dåp til neste helg og da er det flate sko som gjelder.......
VinterSol+2 Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Og yes, auauau i føttene! Satt ed iskaldt fotbad i går, tok ikke lang tid før vannet var varmt nei! Er faktisk en av de største plagene ja, gjør det så vanskelig å sove!
Lullunutu Skrevet 20. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2012 "Godt" å høre jeg ikke er alene da siden jeg ikke hadde vondt og det ikke brant slik da jeg sto opp, men på kort tid tiltok, så vil jeg bare tro det er pga vann i føttene, men når jeg trykker på føttene, så blir det ikke slike avtrykk av fingeren.. Hmmm, har kjøpt meg fotmaske som skal kjøle føttene, har prøvd den før og var kald og god på føttene lenge etterpå, så det gleder jeg meg til å bruke ikveld! Har i tillegg bekkenløsning framme i skammens, så nå synes jeg veldig synd på meg selv altså, er verken godt å sitte, ligge eller stå/gå
ispinne Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 det er den økte blodmengden som gjør at føttene (og hender) blir ekstra varme. jeg har hele livet alltid hatt iskalde føtter og hender, sikkert pga at jeg er blodfattig+ dårlig blodsirkulasjon, men etter jeg ble gravid så KOKER jeg i både hender og føtter. så føles de i tillegg stive og hovne, spesielt om kvelden, og blodårene blir veeeldig tydelige og stikker ut. men det hjelper så fort jeg legger meg ned med bena høyt
November-spire-79 Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 Aha er det derfor jeg plutselig er så varm da. Har alltid vært kald på fingre og tær men ikke nå hehe + vann Ser at tærne blir som pølser
maoi Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 Samme her, masse vann i føtter og hender. Spes om kvelden. Og de kooooker over av varme....:-/ Har gått opp 2 str i sko, og gifteringen har jeg ikke brukt på 3 mnd...
Lullunutu Skrevet 20. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 20. august 2012 Er helt forferdelig til tider, har ikke fått det i hendene enda, og hååååper jeg slipper!
<3 2G <3 Skrevet 20. august 2012 #13 Skrevet 20. august 2012 Kokte sist, håpet å slippe det gangen her men ikke så mye flaks nei.... 8 uker på vei og bena koker!! Leter etter kalde gulv og ligger med vifte på på rommet ved bena. Finnes coolingspray på body shop, den er god å bruke, eller kalde håndklær om det blir ille. Sliter utenom svangerskap og, men verre nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå