Gå til innhold

Tips: serie om fødsler

Anbefalte innlegg

Gjest Adventstjerna
Skrevet

Det er sikkert fler enn meg som sluker disse seriene. Har funnet en serie til som kan sees gratis på nettet! Serien heter Hjælp, vi skal føde og ligger på www.dr.dk

Kom gjerne med flere tips!:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte veldig godt TV4 Sverige sin serie "En unge i minuten". De fire første episodene ligger på Youtube, har ikke funnet ut hvordan man kan få sett flere.

Så skal sjekke ut din danske serie. :)

Skrevet

Finner ikke episode 4 av En unge i minuten på You Tube. Kun de tre første. Noen som kan poste en link?

Skrevet

One born every minute, britisk. Har sett den på svensk tv, vet ikke om man finner den på nett, men det er vel verdt et forsøk. Channel 4.

Skrevet

Dytter denne litt opp ;) Kanskje noen har forslag på fine filmer også? som feks. 9 måneder?

Skrevet (endret)

In the womb, kjempe kjekk dokumentar som handler om alt ifra unnfangelsen til barnet blir født :)

Endret av hennipenni
Skrevet

Så noe på national geographic en gang. Husker ikke hva det het men var om bisarre graviditeter. Bl.a ei som var gravid utenforlivmoren der babyen overlevde. Egget festet seg på utsiden av livmoren. Var kjempe spennende.

Noen som har sett dette?:)

Skrevet

Jeg må da ærlig innrømme at jeg var "dum" og så på

Hjælp, vi skal føde.

Nå er jeg vett skremt :(

Skrevet

Har vært med på flere fødsler Lissie_1, og ingen som ropte og bar seg like mye som disse damene. Har heller ikke vært borti sugekoppforløsninger. Jeg var derimot dum å så flere tvillingfødsler på YouTube...hjelpes!! Hehe. Men ut skal de uansett;)

Skrevet

jeg får ikke sett på hjelp! jeg skal føde... jeg hører lyd, men det kommer ikke bilde... hvorfor er det sånn??

Skrevet

Har vært med på flere fødsler Lissie_1, og ingen som ropte og bar seg like mye som disse damene. Har heller ikke vært borti sugekoppforløsninger. Jeg var derimot dum å så flere tvillingfødsler på YouTube...hjelpes!! Hehe. Men ut skal de uansett;)

Takk, det hjalp litt. Uff...

Men for sent å snu nå.

Vær glad du ikke ser noe wildberry :)

Skrevet

Jeg har sett Jordmødrene på NRK nett-tv. Der er det fine og normale fødsler for det meste, ikke så mange skremmende episoder og skumle situasjoner. De har en episode som handler om dødfødsel, men den kan man jo bare hoppe over hvis man synes det blir litt ubehagelig.

Skrevet

Hjælp, vi skal føde.

Se heller på et barn i minutet på YouTube.. Der skriker de ikke så fælt som de gjør på den du har sett. Syns det var litt voldsomt jeg og..

Skrevet

Hjælp, vi skal føde.

Se heller på et barn i minutet på YouTube.. Der skriker de ikke så fælt som de gjør på den du har sett. Syns det var litt voldsomt jeg og..

Tror ikke jeg tør å se noe mer på noe. He he.

Ikke misforstå. Kjempe fint innlegg, men ikke noe for meg :)

Skrevet
Så noe på national geographic en gang. Husker ikke hva det het men var om bisarre graviditeter. Bl.a ei som var gravid utenforlivmoren der babyen overlevde. Egget festet seg på utsiden av livmoren. Var kjempe spennende. Noen som har sett dette?:)

Har sett det ja, heter "In the womb, fight for life" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...