Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt på rugedag 8 og lurte derfor på om du testet positivt tidlug og når du fikk bekreftet to på ul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke monky her, men jeg testa i alle fall positivt på dag 8, og det var aldri snakk om mer enn en, ett egg satt inn. :)

Skrevet
Ikke monky her, men jeg testa i alle fall positivt på dag 8, og det var aldri snakk om mer enn en, ett egg satt inn. :)

oki det er jo greit å vite,,, Testene er så sterke så begynte å lure litt :)

Skrevet

Det kan jo absolutt fortsatt bety at det er to til deg da! ;) Og man får UL i une 7, da får man se ett eller to hjerter! Spennende! :)

Skrevet

hei:) jeg testet ikke før rd 13 jeg, og da var det sterke streker, da jeg ringte klinikken dagen etter spurte hun om strekene var sterke og da jeg sa ja sa hun:" ja jeg burde jo ikke si noe men hvis du har sterke streker så tidlig kan det tyde på at det er to!"

selv synes jeg d hørtes rart ut for trodde det var helt vanlig med sterke streker på dag 13 og 14??

og som Ele sier er d like mye sjans eller faktisk heller større for at det er en da......jaja rd 13 fik jeg nesten 600 i hcg og på ul uke 7+3 så vi to små hjerter som slo:)

lykke til metti .... (er glad?????;)) Nå må det være din tur!!

Skrevet

Jeg har enda positiv test så det ser lyst ut. Men fikk jo klar positiv allerede på rugedag 8 . Testet ikke før det.

Er spent på om det er to ja :)

Skrevet

Tidlig teste dag 8, men dersom du ikke har gått på hormonstyrt eggløsning er du nok reelt gravid, jeg testet selv dag 9 og de ble sterkere og sterkere for hver dag! har ei jente i magen da :)

Skrevet

ja eg har frys forsøk og der er det jo ikkje hcg i medisinene...

Skrevet

Så spennende dette er Metti!! Skal du ta blodprøve på klinikken?

Skrevet

nei vi tar bare test hos oss så eg får ikkje vite kor mye hcg eg har

Skrevet

Da blir det spennende frem til UL :) Jeg fikk aldri svar på hcg-prøven min, så jeg vet ikke hvor mye jeg hadde heller. Prøven kom aldri frem til Riksen.

Skrevet

Du kan bare stikke til fastlegen om du vil sjekke hcg, jeg fikk ikke komme å ta det på sykehuset, men kom ikke på at jeg bare kan høre med min egen lege!

Skrevet

klinikken min kjører heller ikke på blodprøve, bare hjemmetest så jeg gikk bare til legesenteret jeg bruker, legesekretæren hørte m fastlegen min om jeg fikk ta hcg prøve og siden han vet hva vi har holdt på med var det helt greit:)

hvis du skal gå på legekontor anbefaler jeg deg å gå tidlig på morran, d gjorde ikke jeg og måtte vente fra tirs ril tors m å få resultat!!

Skrevet

Jeg hadde positiv på 9 dpo dvs 6 dager etter insett. Ingen medisiner ble brukt. Venter tvillinger.

Vet om flere som har testet positivt så tidlig og venter et barn.

Vanskelig å se ut fra HCG om det er en eller to. Noen har høyt og så er det et barn de venter.

Blir spennende for deg fremover. Og gratulerer med positiv test :)

Skrevet

ja hcg er vanskelig å lese så man blir ikke klokere på om det er en eller to, jeg for min del tok hcg test fordi jeg ikke klarte stole på testene mine...men hjemmetest er jo egentlig godt nok;)

Skrevet

Jeg er livredd for at det plutselig skal være over og testene bli svake igjen.

Har avogte blod på tuppen av lutinuspennen og det er ekkelt.

Skrevet

hvis testen forts er like positiv på dag 13 ville jeg gått å tatt en blodprøve, bare for din egen del.. kanskje du klarer å tro mer på det da... skjønner du er redd, var det selv også og er d desverre litt enda! hører kanskje med når man har strevd så lenge!?

krysser fingre for deg!!!

Skrevet

Ja, nervøsiteten varer egentlig enda, 15+3 i dag!

Skrevet

puh ja... nervøs før ul i morra.. er da 13 uker... kryss fingrens plis;)

håper d var fint hos jordmor Ele;)

Skrevet

Krysser fingrene monky! :) Og det gikk fint hos jordmor, rett og slett koselig! :)

Skrevet

Da sa den digitale gravid i dag :)

Skrevet

wohoooo!!!!!! ÅÅÅÅ sÅ gøy Metti!!! gratulerer!!!!!!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...