Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Jeg måtte til legen her om dagen da jeg oppdaget en kul i brystet sist helg. Fikk hastetime tidlig en morgen. Da jeg spurte ene lederen min sa hun at jeg skulle føre det opp som fravær, og altså jobbe det inn igjen senere (flexi tid ordning). Pga samme kulen skal jeg om ikke lenge inn til mamografi og ultralyd... og dette tar jo fort neste en hel dag (1 times reisevei til røntgenstedet). Regner med at samme greie gjelder for dette... Men er det egentlig riktig, at jeg trekkes i timer for legebesøk? Er fast ansatt, jobber 100% i kommunen, om det har noen betydning. Lurer da jeg er ny i jobben. Har fått betalt for slike ærend i mine tidligere jobber (men der har vi ikke ført times-lister).... Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Vi får lp (lønnet perm) ved slike ting iallfall..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Vi får inntil 2 timer lønnet velferdsperm.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Så vidt jeg husker har du krav på fri med lønn hvis du ikke kan få lakt timen utenom arbeidstid. Ellers råder jeg deg til å være åpen om hvorfor du skal til legen. Da pleier ting å gå mye enklere enn om man ikke sier noe om grunnen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Du har rett til fri for å gå til legen og spesialister. Spesielt om det er vanskelig å legge til rette for å gå utenom arbeidstid. Om de er vanskelige på jobben din ber du legen om en sykemelding for å komme til han når du er der.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Har hørt om man jobber 100% så har man rett på fri til lege, tannlege o.l.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 Som leder i det offentlige må jeg innrømme at jeg blir matt av alle som lurer på hva de har rett til. Hos oss (i staten), må man i hvert fall fylle ut et skjema med søknad om permisjon og så vurderes det om den ansatte får lønn eller ikke under denne permisjonen. Nå jobber mine ansatte skift da, da er det enklere å be folk om å legge legetimer og annet utenom arbeidstid.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #12 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #13 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #14 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett. Hvor skrev jeg at det handlet om deg personlig? Jeg skrev offentlig ansatte som gruppe, ingenting om deg spesifikt. Ingen grupper er 100% homogene og har samme holdninger og meninger om alt, heller ikke offentlig ansatte. Det at du tar det personlig og mener at det handler om deg må du selv ta ansvar for, ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #16 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett. Hvor skrev jeg at det handlet om deg personlig? Jeg skrev offentlig ansatte som gruppe, ingenting om deg spesifikt. Ingen grupper er 100% homogene og har samme holdninger og meninger om alt, heller ikke offentlig ansatte. Det at du tar det personlig og mener at det handler om deg må du selv ta ansvar for, ikke jeg. Neivel? Hva er dette da? "Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber?" deg, du og deg har du brukt her. Jeg tar det personlig.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #17 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett. Hvor skrev jeg at det handlet om deg personlig? Jeg skrev offentlig ansatte som gruppe, ingenting om deg spesifikt. Ingen grupper er 100% homogene og har samme holdninger og meninger om alt, heller ikke offentlig ansatte. Det at du tar det personlig og mener at det handler om deg må du selv ta ansvar for, ikke jeg. Neivel? Hva er dette da? "Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber?" deg, du og deg har du brukt her. Jeg tar det personlig. Det spesifikke innlegget kan du gjerne ta personlig, det var personlig ment. Jeg synes ikke det er noe å være stolt av å være regelrytter å passe på at man kan utnytte alt man kan av evt. goder som finnes. Det er store summer det er snakk om totalt som kan brukes på mer fornuftige ting en å betale noen lønn for å gape hos tannlegen. Lønn=betaling for arbeid. Hvor mye arbeid får man gjort når man er på legekontoret eller hos tannlegen?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #18 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett. Hvor skrev jeg at det handlet om deg personlig? Jeg skrev offentlig ansatte som gruppe, ingenting om deg spesifikt. Ingen grupper er 100% homogene og har samme holdninger og meninger om alt, heller ikke offentlig ansatte. Det at du tar det personlig og mener at det handler om deg må du selv ta ansvar for, ikke jeg. Neivel? Hva er dette da? "Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber?" deg, du og deg har du brukt her. Jeg tar det personlig. Det spesifikke innlegget kan du gjerne ta personlig, det var personlig ment. Jeg synes ikke det er noe å være stolt av å være regelrytter å passe på at man kan utnytte alt man kan av evt. goder som finnes. Det er store summer det er snakk om totalt som kan brukes på mer fornuftige ting en å betale noen lønn for å gape hos tannlegen. Lønn=betaling for arbeid. Hvor mye arbeid får man gjort når man er på legekontoret eller hos tannlegen? Jeg forsto ikke hvorfor du skrev det på den måten. Det er samme arbeidsgiver, samme pengesekk, ulike regler. Og det blir misnøye blandt de ansatte når de skjønner at det er ulike regler på samme stedet. Du hadde heller ikke likt at en kollega fikk betalt fri, mens du måtte avspassere. Grunnen til at jeg sa fra om det er fordi jeg er stedfortreder for leder på det aktuelle stedet, og jeg måtte forhøre meg med øverste hold for å sjekke at dette faktisk var riktig praksis...Noe det IKKE var.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #19 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett. Hvor skrev jeg at det handlet om deg personlig? Jeg skrev offentlig ansatte som gruppe, ingenting om deg spesifikt. Ingen grupper er 100% homogene og har samme holdninger og meninger om alt, heller ikke offentlig ansatte. Det at du tar det personlig og mener at det handler om deg må du selv ta ansvar for, ikke jeg. Neivel? Hva er dette da? "Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber?" deg, du og deg har du brukt her. Jeg tar det personlig. Det spesifikke innlegget kan du gjerne ta personlig, det var personlig ment. Jeg synes ikke det er noe å være stolt av å være regelrytter å passe på at man kan utnytte alt man kan av evt. goder som finnes. Det er store summer det er snakk om totalt som kan brukes på mer fornuftige ting en å betale noen lønn for å gape hos tannlegen. Lønn=betaling for arbeid. Hvor mye arbeid får man gjort når man er på legekontoret eller hos tannlegen? Jeg forsto ikke hvorfor du skrev det på den måten. Det er samme arbeidsgiver, samme pengesekk, ulike regler. Og det blir misnøye blandt de ansatte når de skjønner at det er ulike regler på samme stedet. Du hadde heller ikke likt at en kollega fikk betalt fri, mens du måtte avspassere. Grunnen til at jeg sa fra om det er fordi jeg er stedfortreder for leder på det aktuelle stedet, og jeg måtte forhøre meg med øverste hold for å sjekke at dette faktisk var riktig praksis...Noe det IKKE var. Da stiller saken seg annerledes. Jeg oppfattet deg som en regelrytter som "hadde gjort dem oppmerksom på feil praksis", da jeg ikke hadde denne siste infoen før nå. Pengesekken er den samme, men den er felles og tømmes raskt dersom alle bruker rettighetene sine i tide og utide.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #20 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett. Hvor skrev jeg at det handlet om deg personlig? Jeg skrev offentlig ansatte som gruppe, ingenting om deg spesifikt. Ingen grupper er 100% homogene og har samme holdninger og meninger om alt, heller ikke offentlig ansatte. Det at du tar det personlig og mener at det handler om deg må du selv ta ansvar for, ikke jeg. Neivel? Hva er dette da? "Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber?" deg, du og deg har du brukt her. Jeg tar det personlig. Det spesifikke innlegget kan du gjerne ta personlig, det var personlig ment. Jeg synes ikke det er noe å være stolt av å være regelrytter å passe på at man kan utnytte alt man kan av evt. goder som finnes. Det er store summer det er snakk om totalt som kan brukes på mer fornuftige ting en å betale noen lønn for å gape hos tannlegen. Lønn=betaling for arbeid. Hvor mye arbeid får man gjort når man er på legekontoret eller hos tannlegen? Jeg forsto ikke hvorfor du skrev det på den måten. Det er samme arbeidsgiver, samme pengesekk, ulike regler. Og det blir misnøye blandt de ansatte når de skjønner at det er ulike regler på samme stedet. Du hadde heller ikke likt at en kollega fikk betalt fri, mens du måtte avspassere. Grunnen til at jeg sa fra om det er fordi jeg er stedfortreder for leder på det aktuelle stedet, og jeg måtte forhøre meg med øverste hold for å sjekke at dette faktisk var riktig praksis...Noe det IKKE var. Da stiller saken seg annerledes. Jeg oppfattet deg som en regelrytter som "hadde gjort dem oppmerksom på feil praksis", da jeg ikke hadde denne siste infoen før nå. Pengesekken er den samme, men den er felles og tømmes raskt dersom alle bruker rettighetene sine i tide og utide. Jada, den tømmes fortere. Men igjen, dette er ikke min feil. Det er nå engang sånn at reglene er sånn, og da får man følge de. Jeg kan godt frasi meg retten til å få fri med lønn, men jeg ser ikke poenget når det er en mulighet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #21 Skrevet 20. august 2012 rett på fri har du, men det er ikke dermed sagt du har rett på fri MED lønn! Jeg jobber i staten, og på min avdeling får vi fri med lønn. Vi kan tilogmed gå til frisøren i arbeidstiden (dog uten å få lønn, selvsagt) På en annen avdeling med samme avdelingssleder må man avspassere for å dra til lege/tannlege. Så du må nok bare sjekke hva som er normalt for din arbeidsplass. Etter at jeg gjorde sjefene obs på at man måtte avspassere på den andre avdelingen skal det nå bli en slutt på det... Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber? Atte hæ? Det er da ikke unormalt å få betalt for å dra til legen? Fikk du ikke det når du var gravid du kanskje? Eller når ungene dine må til legen? Når man jobber 100% så er det litt vanskelig å legge det utenom arbeidstid... Nei det er ikke helt normalt, og nei det fikk jeg ikke. Det irriterer meg at statlige og kommunalt ansatte sutrer ræva av seg over hvor dårlig betalt de har, men tar den gode pensjonsordningen og alle godene sine som en selvfølge og tror at alle har disse godene. Arbeidsmiljøloven sier at man har rett på fri for legebesøk UTEN LøNN. Hvorfor skal arbeidsgiver pålegges å måtte betale en ansatt lønn når vedkommende ikke er på jobb og gjør noe produktivt? Nr 1: Jeg har ALDRI klaga på lønna mi! Nr 2: Jeg har da fo ikke laga de reglene! Kjeft på de som har bestemt det! Nr 3: Jeg jobber så mye gratis for den sjappa at om jeg drar en time til legen en gang annenhvert jubelår så har jeg sikkert fortjent det! Så hissig du ble da;-) Traff jeg et ømt punkt, kanskje? Har du ikke fått med deg streikene det siste året feks? Hvorfor tror du at det bare er ansatte i det offentlige som streiker for å få mer lønn og goder? Siden størsteparten av den norske arbeidsstokken jobber i det offentlige, er det klart at en og annen som IKKE klager finnes nok, men erfaringsmessig er det ingen som klager så mye og utnytter godene til de grader som offentlige ansatte. Det er ikke få ganger jeg har fått beskjed om at noen planlegger å reise bort osv for å bruke opp de siste feriedagene dette året (les: egenmeldingsdagene) fordi de ser på dem som fridager. Eller når man er sykemeldt for fysisk skade og likevel orker å dra å gå skirenn og på fjelltur. Og nevnte jeg en ukes sykemelding for munnsår? Det er helt horribelt! Det ømme punktet du traff er det punktet hvor jeg irriterer meg grenseløst over at sånne som deg tilegner meg meninger og holdninger jeg IKKE har! Javel, om noen bruker opp sine egenmeldingsdager på ferie, so what? Det er ikke mitt ansvar?? Trenger du å angripe MEG for det? Jeg brukte 2 egenmeldingsdager på 1 år, og var sykemeldt 1 uke pga en helvettes lungebetennelse, men var alikevel på jobb!! Ja, jeg var På jobb med 40 i feber og en sykemelding i hånda! Jeg var borte 2 dager! Det var JEG som svarte på dette innlegget, om hvordan det var på MIN arbeidsplass. At du kommer å skyter huet av meg fordi DU tror at JEG gjør ditten og datten basert ene og alene på at jeg er ansatt i staten, DET er ikke min feil! Begynn å jobb i staten selv da, om du syns det er så jævla fett. Hvor skrev jeg at det handlet om deg personlig? Jeg skrev offentlig ansatte som gruppe, ingenting om deg spesifikt. Ingen grupper er 100% homogene og har samme holdninger og meninger om alt, heller ikke offentlig ansatte. Det at du tar det personlig og mener at det handler om deg må du selv ta ansvar for, ikke jeg. Neivel? Hva er dette da? "Hipp hurra for deg som sørget for at nok et antall offentlige kroner blir brukt tiil å betale noen som ikke er på jobb. Regner med at du føler deg som en helt nå? Hvorfor skal man få betalt når man ikke jobber?" deg, du og deg har du brukt her. Jeg tar det personlig. Det spesifikke innlegget kan du gjerne ta personlig, det var personlig ment. Jeg synes ikke det er noe å være stolt av å være regelrytter å passe på at man kan utnytte alt man kan av evt. goder som finnes. Det er store summer det er snakk om totalt som kan brukes på mer fornuftige ting en å betale noen lønn for å gape hos tannlegen. Lønn=betaling for arbeid. Hvor mye arbeid får man gjort når man er på legekontoret eller hos tannlegen? Jeg forsto ikke hvorfor du skrev det på den måten. Det er samme arbeidsgiver, samme pengesekk, ulike regler. Og det blir misnøye blandt de ansatte når de skjønner at det er ulike regler på samme stedet. Du hadde heller ikke likt at en kollega fikk betalt fri, mens du måtte avspassere. Grunnen til at jeg sa fra om det er fordi jeg er stedfortreder for leder på det aktuelle stedet, og jeg måtte forhøre meg med øverste hold for å sjekke at dette faktisk var riktig praksis...Noe det IKKE var. Nei, det hadde jeg ikke likt. Der bør arbeidsgiver ta en opprydding og sørge for at ingen avdelinger invilger betalt fri utenom lov eller avtaleverket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå