Gå til innhold

To streker? Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Fant plutselig på det at jeg ville svi av en billigtest her jeg satt alene og kjedet meg. Jeg hadde egentlig avtalt med meg selv at jeg skulle vente til i morgen tidlig, men så klarte jeg ikke å vente likevel :P Dere vet vel hvordan det er ;)

Men altså: Det kom fram TO STREKER! Den andre var veldig svak, men helt klart tykk, tydelig og rosa.

Bildet er fra litt over tiden (etter 10 minutter, kanskje), men streken kom fram godt innen tida. Jeg vet ikke riktig når den kom, for jeg turte ikke å se og gikk derfor på kjøkkenet imens, men den var der i alle fall på 3-4 minutter. Jeg tok samme type test på fredag på morgenurin, men da var det ingen strek i det hele tatt, selv ikke etter en time. Derfor er jeg noookså sikker på at denne er positiv, altså :D

Et lite spørsmål til slutt: Når synes dere jeg skal svi av den digitale Clearblue'n jeg har? Den er jo så dyr at jeg nødig vil sløse den bort. Men denne testen ble jo positiv på kveldsurin. Kan jeg ta den i morgen tidlig? Vil ha bekreftelse! Hva tror dere? :)

post-849258-0-56779800-1345398655_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963952-to-streker-hva-tror-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

da ville jeg tatt den imorgen tidlig eller nå :D den digitale kan du forsåvidt ta når som helst på døgnet etter forventet mens, det fikk iallefall jeg beskjed om på apoteket :) om man tok den før ikm så var det lurt å ta morgenurin men etter ikm så hadde man såpass hcg i kroppen at man kunne ta den når man ville :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...