Gå til innhold

Jeg er tilbake for 5. gang :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kommet hjem fra 2 uker i syden, og på slutten av ferien fikk jeg bekreftet min mistanke om at jeg var gravid i igjen. Mistet for 4. gang et par uker før syden og ble jaggu gravid igjen med en gang :-) Er nå 9. gangs gravid (og har 2 jenter).

Har en god feeling denne gang (+ får Albyl-E og Crinone). Veldig sterke streker på billigtestene (de var svake de to siste gangene) og fikk gravid 3+ i dag på digital test. Er 4 + 4 i dag :-D Håper det går bra denne gangen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen og lykke til!! :) :)

Skrevet

Gratulerer! Husker deg fra bli gravid. Har ikke fått med meg at du mistet, jeg..

Lykke til, håper alt går knirkefritt denne gangen :D

Skrevet

Så koselig! :D Lykke til :D Og gratulerer så masse!

Skrevet

Gratulerer så masse :) Detta skal gå godt :)

Skrevet

Velkommen inn og gratulerer så masse! Godt å høre at du har gofølelsen.

Skrevet

Velkommen :)

en, to, tre, fire - på det femte skal det skje...... ;)

Jeg er også gravid for femte gang (har ikke barn), og krysser alt jeg har for at det skal gå veien denne gangen :) Så detta klarer vi :)

Skrevet

Tusen takk :-D Håper legene er flinke til å følge meg opp pga alle de tidligere MA og SA. Skal få ultralyd og gynekologen uke 7 eller 8, men håper jeg får flere ganger utenom den ordinære også.

Skrevet

Pass på at du får oppfølging, hos meg så slo sykehuset seg litt vrange i går og sa plutselig at fastlegen min må sende henvisning om tidlig ul. Men fastlegen og jeg fant ut at vi dropper å vente på sykehuset og drar heller på privat ul i morra. Sørg for at du ikke prater med en sykepleier, men den legen som har vært "din" lege på sykehuset. Virker som det har mye å si hvem du prater med ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nå fått brev fra fostermedisn om tidlig ultralyd, men får ikke før jeg er 9 fullgåtte uker på vei. Jeg som ble lovt av privat gynekolog første ul uke 7-8. Og videre oppfølging. Tror ikke de skjønner helt det konseptet på fostermedisin, at man har behov for ekstra mye oppfølging etter 2 MA og 2 SA på ett år og en tidligere exu. Man trenger å bli beroliget om at alt ser ut til å være i orden... Så dumt at den gynekologen ikke er å få tak i for tida :-(

Skrevet

Velkommen og gratulerer :) husk at alle gode ting er 5 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...