Florida11 Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Akkurat kommet hjem fra 2 uker i syden, og på slutten av ferien fikk jeg bekreftet min mistanke om at jeg var gravid i igjen. Mistet for 4. gang et par uker før syden og ble jaggu gravid igjen med en gang :-) Er nå 9. gangs gravid (og har 2 jenter). Har en god feeling denne gang (+ får Albyl-E og Crinone). Veldig sterke streker på billigtestene (de var svake de to siste gangene) og fikk gravid 3+ i dag på digital test. Er 4 + 4 i dag :-D Håper det går bra denne gangen!
På vei igjen <3 Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 Gratulerer! Husker deg fra bli gravid. Har ikke fått med meg at du mistet, jeg.. Lykke til, håper alt går knirkefritt denne gangen
kosemamma<3 Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Så koselig! Lykke til Og gratulerer så masse!
Gladjenta1987 Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Gratulerer så masse Detta skal gå godt
En til, please. Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Velkommen inn og gratulerer så masse! Godt å høre at du har gofølelsen.
Vårbarnet med to små Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Velkommen en, to, tre, fire - på det femte skal det skje...... Jeg er også gravid for femte gang (har ikke barn), og krysser alt jeg har for at det skal gå veien denne gangen Så detta klarer vi
Florida11 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2012 Tusen takk :-D Håper legene er flinke til å følge meg opp pga alle de tidligere MA og SA. Skal få ultralyd og gynekologen uke 7 eller 8, men håper jeg får flere ganger utenom den ordinære også.
Vårbarnet med to små Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Pass på at du får oppfølging, hos meg så slo sykehuset seg litt vrange i går og sa plutselig at fastlegen min må sende henvisning om tidlig ul. Men fastlegen og jeg fant ut at vi dropper å vente på sykehuset og drar heller på privat ul i morra. Sørg for at du ikke prater med en sykepleier, men den legen som har vært "din" lege på sykehuset. Virker som det har mye å si hvem du prater med ;-)
Florida11 Skrevet 4. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2012 Har nå fått brev fra fostermedisn om tidlig ultralyd, men får ikke før jeg er 9 fullgåtte uker på vei. Jeg som ble lovt av privat gynekolog første ul uke 7-8. Og videre oppfølging. Tror ikke de skjønner helt det konseptet på fostermedisin, at man har behov for ekstra mye oppfølging etter 2 MA og 2 SA på ett år og en tidligere exu. Man trenger å bli beroliget om at alt ser ut til å være i orden... Så dumt at den gynekologen ikke er å få tak i for tida :-(
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 4. september 2012 #12 Skrevet 4. september 2012 Velkommen og gratulerer husk at alle gode ting er 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå