Gå til innhold

Dere som ammer: antrekk barnedåp/navnefest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har/hadde dere på dere i dåpen/navnefesten? Vi skal ha dåp om litt over en mnd og jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg! Fullammer så trenger noe ammevennlig. De få ammevennlige kjolene jeg har sett har ikke vært noe fine. Tips og evt linker tas imot med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de fleste butikker har de fine kjoler med ribbe strikk over brystet, og de er fine fordi man kan dra de ned enkelt:-) en fin enkel kjole kan man fint pynte opp med smykker å sånn:-)

Gjest stårma
Skrevet

Bluse og skjørt. Kjøpte en bluse med knapper fra risøe og et skjørt med høyt liv fra vic. var på kjolejakt men fant ingenting ammevennlig

Skrevet

Brukte en pen ny ammetopp og bukse jeg

Skrevet

Et pent skjørt og en bluse, så puppen er tilgjengelig? Jeg har planer om å trekke meg tilbake og amme på et annet rom.

Skrevet

jeg hadde en pen bukse og bluse. Følte meg litt underpyntet siden noen kom i bunad, men de sa jeg var fin da.

Skrevet

Alle i våre familier bruker bunad i dåp, og det har jeg også gjort enten jeg har ammet eller ikke.

Det er varmt og styrete, men det går. Litt deilig å lukke seg inne et rolig sted, ta av bunaden og amme i fred :-)

Skrevet

Hadde på meg bunad i begge våre dåper. Ikke noe problem å amme i min bunad. Brukte den også på 17. mai og i en annen dåp i den perioden jeg ammet.

Skrevet

Bunad i kirka, og ein fin kjole eller sett etterpå.

Eg må demontere nesten heile bunaden for å amme i den :-( ellers hadde eg brukt den heile dagen. Glad i og stolt av bunaden min.

Skrevet

Bunad syns jeg blir for styrete, trives ikke med skjørt og bukse og skjorte/topp blir for kjedelig syns jeg. Er bare kjole jeg har lyst til å bruke, men det var visst det vanskelige å finne også *hrmf* hehe. Får lete videre, godt det er en mnd igjen til dåpen, hehe

Skrevet

Jeg har brukt omslagskjoler, fant noen florlette noen på salg på Zara en gang... Veldig praktisk og det finnes endel fine!

Skrevet

Jeg brukte en stroppeløs kjole som jeg bare bretta ned;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...