Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser på nettsidene til Emmaljunga at man får med en tilbehørspakke når man kjøper ny Emmaljunga vogn: http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Tilbehorspakker-1800.html

Bandt annet kan man velge en Travel System pakke som består av bilstol med base og adapter, det er jo genial for oss som trenger bilstol også!

Men nå har jeg snakka med flere som har kjøpt Emmaljunga vogn og ikke fått tilbud om det, bare fått automatisk med den pakken med stelleveske.

Er det noen som vet om dette er et nytt tilbud? Eller om det bare et et "liksomtilbud" der butikkene selv bestemmer??

Fortsetter under...

Hmmm, jeg fant tester som sa at det var noe feil med basen, men den var fra 2008 og den ble visstnok retta på i 2009, men den er fortsatt dårlig i dag eller? Link gjerne tester der det står mer om det! Vet at det er Maxi Cosi som er greia for tia, og om ikke Emmaljunga sin er trygg er jo selvfølgelig den saken klar.

Gjest Mammantil2prinser

Jeg ser på nettsidene til Emmaljunga at man får med en tilbehørspakke når man kjøper ny Emmaljunga vogn: http://www.emmaljunga.com/no/Tilbehor/Tilbehorspakker-1800.html

Bandt annet kan man velge en Travel System pakke som består av bilstol med base og adapter, det er jo genial for oss som trenger bilstol også!

Men nå har jeg snakka med flere som har kjøpt Emmaljunga vogn og ikke fått tilbud om det, bare fått automatisk med den pakken med stelleveske.

Er det noen som vet om dette er et nytt tilbud? Eller om det bare et et "liksomtilbud" der butikkene selv bestemmer??

Dette har ikke jeg hørt om :/

Jeg har nettopp bestilt emmaljunga, der får jeg med: stelleveske, regntrekk vogn tror jeg :/

Jeg kunne godt tenkt meg den pakka! :)

Annonse

Jeg finner ingen nyere tester. Jeg finner en artikkel fra november i fjor, som oppsummerer tester. Der står det bare henvist til Emmaljunga sin test fra 2009 hvor de gjorde det så dårlig.

http://www.dinside.no/881663/her-er-de-beste-bilstolene

Men Emmaljunga skriver jo ingenting om testing på sine sider, de skriver den er sikker... Men f.eks. Besafe reklamerer masse på hjemmesiden sin om hvor godt de gjorde det i tester i 2011. Maxi-cosi har bare internasjonal hjemmesiden, men også der på bilstoler står det hvilke awards de har fått (bl.a. good i adac-testen). Så i mitt forbrukerhodet tenker jeg at hadde Emmaljunga fått en god test i etterkant hadde vi sett linken, eller at det var blitt skrevet om, på hjemmesiden. Bedre reklame får man jo ikke.

Det kan nok hende, men nå er det jo slik med disse testene at et sete må bli plukka ut til å delta for å få en score i heletatt, og det ser rett og slett ut som om det ikke har blitt det, siden vi rett og slett ikke finner noen tester... Hmmm... Helv..... irriterende egentlig, menmen, får vel bare legge i de 4000 lappene for å kjøpe denne Maxi Cosi som alle skal ha da! :P

Gjest Mammantil2prinser

Det kan nok hende, men nå er det jo slik med disse testene at et sete må bli plukka ut til å delta for å få en score i heletatt, og det ser rett og slett ut som om det ikke har blitt det, siden vi rett og slett ikke finner noen tester... Hmmm... Helv..... irriterende egentlig, menmen, får vel bare legge i de 4000 lappene for å kjøpe denne Maxi Cosi som alle skal ha da! :P

Hei hei :)

Kan jeg bare spørre deg om hvilken butikk du kjøper vogn gjennom? Og var det slik at du får velge en av pakkene og får den med i prisen? :)

Jeg har bestilt fra kattis i Sverige, men regner jo med at disse tilbehørs pakkene er noe som alle som selger emmaljunga vogner vet om? Hmm, kanskje jeg skal forhøre meg med kattis :)

Hei hei :) Kan jeg bare spørre deg om hvilken butikk du kjøper vogn gjennom? Og var det slik at du får velge en av pakkene og får den med i prisen? :) Jeg har bestilt fra kattis i Sverige, men regner jo med at disse tilbehørs pakkene er noe som alle som selger emmaljunga vogner vet om? Hmm, kanskje jeg skal forhøre meg med kattis :)

Jeg spurte Bebito i Trondheim, men det skal gjelde alle i Norge i alle fall, siden tilbudet er fra leverandøren! :)

Gjest Mammantil2prinser
Hei hei :) Kan jeg bare spørre deg om hvilken butikk du kjøper vogn gjennom? Og var det slik at du får velge en av pakkene og får den med i prisen? :) Jeg har bestilt fra kattis i Sverige, men regner jo med at disse tilbehørs pakkene er noe som alle som selger emmaljunga vogner vet om? Hmm, kanskje jeg skal forhøre meg med kattis :)

Jeg spurte Bebito i Trondheim, men det skal gjelde alle i Norge i alle fall, siden tilbudet er fra leverandøren! :)

Da spurte jeg og fikk svar ja :) men hadde jo vert litt greit å kunne sammenligne produktene i pakken og løst, prismessig :)

heihei!

vil bare tipse deg om nettsiden http://www.kopbarnvagn.se , hvor de selger MaxiCosi rimeligere enn 4000,- ;)

gratis frakt har de også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...