Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært kvalm siden jeg våknet kl 07.00.

Sovnet heldigvis igjen å våknet 10.30.

Spiste et halvt rundstykke med smør og et glass juice( å dette var hotellfrokost)

Ba om seinere utsjekk, og sov fra 11.15 til 12.30. Våknet like kvalm.

Satt i bilen på vei hjem å halvsov , hang med hodet ut av vinduet for å få nok luft og gjespet så tårene triller.

Nå er jeg endelig hjemme, her er senga mi og et svalt soverom, tror denne dagen er kjørt :-(

Er det flere som er konstant kvalme??? Og hva gjør dere for å bli bedre? Klarer og orker ikke spise når jeg er så kvalm.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963893-kvalm-hele-tida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er kvalm 24/7 her også, men bruker afipran, og det tar det verste så det går ann å funger litt bedre. fungerte også litt med små hyppige "måltider" med noe salt. svartbrus funker bittelitt også. ( jeg prøver å unngå mest mulig brus da ).

Er også konstant kvalm men ikke sånn kjempe gale enda. Er verst når jeg ikke har spist/er sulten. Så bør egentlig spise lite og ofte. Ikke så lett i jobb hverdagen. Håper det ikke blir like ille som med nr 2, men er 6 uker i morgen så kan enda komme.

jeg er sykmeldt... Det hjelper - om ikke på kvalmen, så hjelper det på kroppen...

hyperemesis - og fungerer vel egentlig ikke så godt i hverdagen. Men har et par klare timer innimellom heldigvis.

Jeg har fortsatt ikke kommet på noe lurt å gjøre for å døyve kvalmen :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...