Gå til innhold

Hvordan går det med dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKM i går, men litt ustabile sykluser her i gården, så jeg tar det ikke som noe sikkert tegn ;) Men så lenge hun ikke kommer er jeg strålende fornøyd og lever i håpet!

Puppene er skikkelig ømme og har vært det i godt over en uke, noe jeg egentlig sjeldent eller aldri merker når jeg skal ha mensen (og aldri så mye som dette!). I magen kjenner jeg ingenting, men føler på hver minste antydning til noe som kan ligne smerter i det området (om det så bare er luft, hehe) og er redd for at det skal være mensen som er i anmarsj..

Jeg testet kritthvitt på fredag, men i morgen skal jeg prøve igjen. Kjenner pulsen stiger bare ved tanken... ;)

IKM i går, men litt ustabile sykluser her i gården, så jeg tar det ikke som noe sikkert tegn ;) Men så lenge hun ikke kommer er jeg strålende fornøyd og lever i håpet! Puppene er skikkelig ømme og har vært det i godt over en uke, noe jeg egentlig sjeldent eller aldri merker når jeg skal ha mensen (og aldri så mye som dette!). I magen kjenner jeg ingenting, men føler på hver minste antydning til noe som kan ligne smerter i det området (om det så bare er luft, hehe) og er redd for at det skal være mensen som er i anmarsj.. Jeg testet kritthvitt på fredag, men i morgen skal jeg prøve igjen. Kjenner pulsen stiger bare ved tanken... ;)

Så spennende da! Får håpe at det klaffer, verste tiden er vel egentlig ventetiden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...