Gjest Leaf Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Er TR kommet eller holder hun seg unna? Her i gården skulle jeg ha hatt TR i går, men så langt er det ikke noe antydning! Ømme bryst(helt opp under armen) Riving og stikking i magen, tissatrengt, og TRETT!! Testing på Tirsdag
LillePipp Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 IKM i går, men litt ustabile sykluser her i gården, så jeg tar det ikke som noe sikkert tegn Men så lenge hun ikke kommer er jeg strålende fornøyd og lever i håpet! Puppene er skikkelig ømme og har vært det i godt over en uke, noe jeg egentlig sjeldent eller aldri merker når jeg skal ha mensen (og aldri så mye som dette!). I magen kjenner jeg ingenting, men føler på hver minste antydning til noe som kan ligne smerter i det området (om det så bare er luft, hehe) og er redd for at det skal være mensen som er i anmarsj.. Jeg testet kritthvitt på fredag, men i morgen skal jeg prøve igjen. Kjenner pulsen stiger bare ved tanken...
granatepla Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Her kom tr dagen etter IKM.. Så nå er det bare å satse alt på neste pp, som forresten blir vår første med forsøk på eggløsningstester :-)
Gjest Leaf Skrevet 19. august 2012 #4 Skrevet 19. august 2012 IKM i går, men litt ustabile sykluser her i gården, så jeg tar det ikke som noe sikkert tegn Men så lenge hun ikke kommer er jeg strålende fornøyd og lever i håpet! Puppene er skikkelig ømme og har vært det i godt over en uke, noe jeg egentlig sjeldent eller aldri merker når jeg skal ha mensen (og aldri så mye som dette!). I magen kjenner jeg ingenting, men føler på hver minste antydning til noe som kan ligne smerter i det området (om det så bare er luft, hehe) og er redd for at det skal være mensen som er i anmarsj.. Jeg testet kritthvitt på fredag, men i morgen skal jeg prøve igjen. Kjenner pulsen stiger bare ved tanken... Så spennende da! Får håpe at det klaffer, verste tiden er vel egentlig ventetiden
Gjest Leaf Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Her kom tr dagen etter IKM.. Så nå er det bare å satse alt på neste pp, som forresten blir vår første med forsøk på eggløsningstester :-) Bah, ikke noe artig, Tredje mnd vi prøver, så håper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå