★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 skjønner ikke helt dette her nå.....altså vi var sliter i 3 år før vi fikk vår ivf gutt i 2010..vi har aldri fått så mye som en svak strek på egenhånd noensinne! diagnose tette eggledere:( så 21 juli kom TR som den skulle og 15 dager etterpå det igjen fikk jeg en blødning...joda festeblødning sier noen men altså dette var voldsomt og myyyye mer enn en vanlig mens og varte en uke!? pga dette så tok testegalskapen meg igjen hehehe....så cb vanlig,billigstrimler rfsu har vært super svak i en uke nå... docmorris som skal være suuper sensitiv ble negtiv igår midt på dagen igår ikm dagen(ihvertfall utfra mens 21juli) men helt tydelig positiv i morges!? nå tenker jeg at den ikke ble positiv på dagen igår pga lav og unormal hcg stigning ,graviditet utenfor livmoren(hcg stiger senere da) ja...alt mulig.. for oddsene for det er veldig store mtp på min diagnose...;( andre som har opplevd at det har gått bra på gamlemåten selv med tette eggledere eller andre ting som tilsier at oddsen er ekstremt små? Hausken klinikken ga oss 3 % sjanse for å klare dette selv....dette er jo ett lite mirakel om dette skal gå bra:`) ble litt langt og vet ikke om jeg egntlig spurte om noe eller hva men måtte få det ut.....men hvis noen har noen meninger og dele blir jeg såklart glad for det eller lignende erfaring. det er altså graviditet utenfor livmoren som er min bekymring her:(
LØVEN1 Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 kontakt legen din i morgen! krysser fingrene for et mirakel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå