Gå til innhold

Hvilken vogn? Høy mann, mye snø og slaps og sikkert lang baby!

Anbefalte innlegg

Er det noen med erfaringer som vil tipse meg om vogn? Forrige gang mener jeg å huske at vognen ble ganske fort for kort til min sønn som nå er 4 år. Jeg bor et sted med mange bratte bakker og mye snø om vinteren. Tipper det kan være greit å ha 4 hjul i stedet for tre, samt en håndbremse. Skulle gjerne hatt motor i oppoverbakker også! ;-) Tips også om årsmodell mottas med takk!

Endret av barmfager

Fortsetter under...

Jeg har ikke så mye erfaring, men jeg og mannen min er også høye, så jeg har vært å sett kritisk på små vogner. Mitt beste tips er Emmaljunga Edge Duo, en solid og stødig vogn, og så kan du kjøpe understellet med teleskop-håndtak, det er visstnok veldig smart for de som må justere opp til en lang mann! :)

Jeg har ikke så mye erfaring, men jeg og mannen min er også høye, så jeg har vært å sett kritisk på små vogner. Mitt beste tips er Emmaljunga Edge Duo, en solid og stødig vogn, og så kan du kjøpe understellet med teleskop-håndtak, det er visstnok veldig smart for de som må justere opp til en lang mann! :)
Takk for tipset! Skal ut og prøve den i morgen på butikken.

Emmaljunga er fin for høye folk, men ganske så tung syns jeg... hør med butikken, de var veldig behjelpelig med meg. Jeg så på simo, men ente opp med tautonia. Vi er ikke høye da, å den er lett å går veldig greit i snø... men kanskje litt lav for dere?

Emmaljunga er fin for høye folk, men ganske så tung syns jeg... hør med butikken, de var veldig behjelpelig med meg. Jeg så på simo, men ente opp med tautonia. Vi er ikke høye da, å den er lett å går veldig greit i snø... men kanskje litt lav for dere?
vet ikke, men min mann er 2 m høy og det skal vel en særlig vogn til for at han skal kunne trille uten å bøye ryggen..

Annonse

vet ikke, men min mann er 2 m høy og det skal vel en særlig vogn til for at han skal kunne trille uten å bøye ryggen..

Ja, trille går nok bra, Kan jo bøye håndtakene på alle vogner nå uansett ;) Men når du skal ta opp å legge ned barnet blir det jo lenger å bøye seg ned liksom...

Ja, trille går nok bra, Kan jo bøye håndtakene på alle vogner nå uansett ;) Men når du skal ta opp å legge ned barnet blir det jo lenger å bøye seg ned liksom...
Joda, men med håndtaket rett opp blir det kort avstand for bena til understellet når man går. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...