Gå til innhold

Glucophage/metformin og ivf noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å bruke glucophage, samme som metformin. Har nå begynt på puregon sprøyter, og håper virkelig ikke metformin har noen innvirkning på dette? redd for å måtte bli avbrutt igjen fordi sprøytene ikke har noen virkning( men forrige gang brukte jeg ikke diabetes med. heller)

Har Pco(s)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Metformin er bare positivt for forsøket når du har PCO, jeg gikk på det i to av årene vi var prøvere og under 3 forsøk. Tok de til jeg var 12 uker på vei med tvillingene våre. Så ingen grunn til bekymring!

Masse lykke til :)

Skrevet

jeg her også pcos. Brukte metformin i det forsøket jeg ble gravid med sønnen min :) Så de er nok ingenting og bekymre seg for :)

Skrevet

Jeg brukte også metformin under vårt ivf forsøk, og skal bruke det til uke 12. :-) Jeg har også PCOS, så tror nok ikke metformin har noen påvirkning på alle de andre "prøverørsmedisinene".

Skrevet
Jeg har begynt å bruke glucophage, samme som metformin. Har nå begynt på puregon sprøyter, og håper virkelig ikke metformin har noen innvirkning på dette? redd for å måtte bli avbrutt igjen fordi sprøytene ikke har noen virkning( men forrige gang brukte jeg ikke diabetes med. heller) Har Pco(s)

Jeg gikk på Metformin på forsøket som resulterte i jenta mi - og det var foreskrevet av IVF-legen min, så det trenger du ikke bekymre deg for. Sannsynligvis har Metformin bare en gunstig effekt på deg.

Jeg er i forsøk igjen nå, og har startet på Metformin på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...