Gå til innhold

Klokken er 21.20 og

Anbefalte innlegg

Skrevet

det lille stabeistet omøblerer hele nederste etasje og har åpenbart ingen umiddelbare planer om å gå og legge seg.

Jeg har ventet siden jeg la henne (klokka 7), på å gå ut og male hus, men her sitter jeg og hører på at lille frøken trass hiver ting rundt seg, plukker ned halvtørre klær fra stativet og legger de i en ball i lekeskuffen, har teselskap for bamsene og sniker kitty leppebalsam utover bøkene.

Huset mitt blir ikke ferdigmalt før til neste skuddår.

Gleder meg til hun blir størreeeee!!

Videoannonse
Annonse
Gjest JuniGull10
Skrevet

Haha! Vi har hatt noen lignende situasjoner selv i sommer. Og når endelig alt er klart, ja da regner det ute... Vi maler hele huset, men vi har forstått at nå tar vi heller 1-2 vegger om gangen neste gang! Blir jo aldri ferdig..

Lykke til videre med tålmodighetstreningen! ;-)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Haha, leste innlegget ditt høyt for mannen og fikk følgende kommentar: "Jøss, er det du som har skrevet det eller?".

(Men hvis det hjelper litt på humøret ditt, så har vi forsøkt å male ferdig gjerdet i 2 åR!!!! Første strøk er unnagjort, men griner ikke den ene ungen så hyler den andre :) )

Skrevet
Haha, leste innlegget ditt høyt for mannen og fikk følgende kommentar: "Jøss, er det du som har skrevet det eller?". (Men hvis det hjelper litt på humøret ditt, så har vi forsøkt å male ferdig gjerdet i 2 åR!!!! Første strøk er unnagjort, men griner ikke den ene ungen så hyler den andre :) )

Hi hi! Det trøster faktisk litt! ;)

2 år på to strøk med maling på et GJERDE, slår ALLE rekorder;)

Jeg har malt hus i 5 uker - etter sjefen har lagt seg - (akkurat det man har mest lyst til å gjøre etter at det endelig har blitt fred å få) - og har endelig blitt ferdig med den ENE veggen i dag.

Synes umåtelig synd på meg selv fordi jeg har resten igjen, og det er, parden my french, jæææævlig mye!

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Mordi: Dette er på grensen til mobbing ;) Men glad at jeg slår en rekord ihvertfall.. hehe! Til mitt forsvar har jeg vært gravid innimellom og det har vært ræva vær :)

Nå husker jeg ikke helt hvor du bor, men hvis du får kjempe lyst til å male mer etterpå, så er du hjertelig velkommen hit :)

Skrevet
Mordi: Dette er på grensen til mobbing ;) Men glad at jeg slår en rekord ihvertfall.. hehe! Til mitt forsvar har jeg vært gravid innimellom og det har vært ræva vær :) Nå husker jeg ikke helt hvor du bor, men hvis du får kjempe lyst til å male mer etterpå, så er du hjertelig velkommen hit :)

Om du titter ut vinduet en lørdags ettermiddag og oppdager en flyvende gris på himmelen, kan det godt være at jeg tar meg en tur til Drammensområdet samme dag, i den hensikt og male det andre strøket på gjerdet ditt.

Om du IKKE ser en flyvende gris en lørdags ettermiddag, er det derimot lave odds;)

Prøvde meg på maling igjen på vegg nr to i kveld, etter at sjefen hadde knalla, forresten, men holdt bare ut i 20 minutter.

Myggen på Møre ble mette i kveld;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Gjett om jeg skal titte opp på himmelen hele lørdagen.... og jeg tror jaggu meg at jeg kommer til å se en flyvende gris!

Fint å se at det ikke bare er jeg som har "myggen-elsker-meg"-blod. Men 20 minutter er jo bedre enn ingenting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...