Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Miola, kjære deg!! Så koselig å bli ropt på, har savnet deg!! Tenkt på deg de siste dagene faktisk, men visste ikke om du vanket her lenger.

Joda, det går bra med meg. Fortsatt gravid så vidt jeg vet, men har ikke vært på ul enda. Fikk time når jeg er 9+6!! Er 8+4 i dag, så nå begynner det heldigvis å nærme seg. Vet jo ikke om det er en eller to en gang - hvis det er noen i det hele tatt ;)

Hvordan går det med deg da? Noe nytt på den fronten? Satser dere på hjemmelaget suksess igjen? Nå synes jeg det er mange som har klart det selv mellom forsøk i det siste, så kanskje det går en bølge over landet? Håper den fanger opp deg også isåfall :D

Har dere gått noe videre med klinikken i forhold til at dere betalte for tre forsøk og bare rakk å bruke det ene? Jeg skjønner at man "mister" de andre forsøkene hvis man blir gravid på klinikken, men dere gjorde jo faktisk ikke det... Kan jo være verdt å ta en telefon iallefall? Stille litt kritiske spørsmål?

Håper det går bra med deg uansett hva du driver med om dagen. Veldig veldig koselig å høre fra deg igjen :)

STOR klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963721-plinka/#findComment-144472922
Del på andre sider

Hei, så kselig å "se" deg igjen ;)

åhh, bare litt over en uke til UL da! Og tenk om det er to!! :D

Det må være så utrolig spennende :)

Gleder meg sånn til å høre når du har vert!!

Og tenk, du er alt 9 uker på vei!! :D (nesten).

Skulle sånn ønske vi hadde følge!!

Har registrert meg at det er flere som har fått det til mellom forsøk, så håper jo at det drysser litt hell og lykke over oss også :)

Kjenner jeg innimellom blir litt frustrert når "alle andre" lykkes, på den ene eller andre måten.. Men samtidig gir det jo håp, og det er da mange som har slitt mer enn oss. Vi er jo så heldige som har ei solstråle å kose oss med :) Men altså; jeg vi ha en til!!!! :D

Og ja, jeg har snakket med legen på klinikken og jeg skal "få" et forsøk til :) Skulle bare mangle synes jeg, men veldig glad det ordnet seg :)

Må først inn til en ny runde med undersøkelser,for å se hva det er de har "misset" på som han sa.

Tenker det blir noen prøverunder hjemme, men vet virkelig ikke hvor lenge jeg klarer å vente... Gruer meg samtidig litt til evt. ny runde med hormoner, uttak osv.. Men, men..

åhh, veldig koselig å høre fra deg igjen Plinka! Har savnet å være her inne, og jeg dukker nok opp innimellom, må jo følge med ;) Også er jeg vel igang igjen til slutt jeg også om det ikke skjer et lite mirakel ;)

God klem til deg! Og masse lykke til på UL!!!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963721-plinka/#findComment-144474804
Del på andre sider

Ja, vi skulle jo ha tatt følge vi. Forferdig trist med den kjemiske altså, men neste gang klamrer den seg nok godt fast. Håper det går bra med deg.

Så BRA at dere får et forsøk til! :) Ja, det skulle egentlig bare mangle, men noen er så firkantet og mangler fullstendig sunn fornuft, så det er ingen selvfølge likevel. Kjempeglad for at dere har kommet til enighet. Og fint at de tar en ny runde med undersøkelser først, da øker sikkert sjansene enda mer for å lykkes på neste forsøk.

Det er herlig å ha en solstråle å kose seg med, men ønsket om en til er jo (nesten) like sterkt som ønsket om den første. Den solstrålen man har letter iallefall litt på ventetiden.

Huff ja, det er ikke bare bare å kaste seg ut i en ny runde med hormoner og uttak. Men det er jo verdt det, selv om det er tøft mens det står på. Beundrer virkelig de som kommer seg gjennom mange ferskforsøk med godt mot. Håper dere har lykken med dere mens dere venter på forsøk, det må jo være det aller beste. Og dere har klart det før :) Kanskje det å være i prosessen er det som skal til for at dere skal få det til på egenhånd? ;)

Takk for lykkeønskninger på UL. Jeg grugleder meg litt denne gangen, synes ventetiden har vært fryktelig lang. Det er nok de to eggene som gjør det litt nervepirrende, men så lenge alt ser bra ut skal jeg ta i mot den/de som kommer med åpne armer :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963721-plinka/#findComment-144476452
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Wiiiii!!!! Endeliiiiig var det min tur!!! :D :D :D

Så gikk det til slutt!! Også på naturmetoden da :D

Drev egentlig å testet etter en litt vel sen EL, men ante nok litt ugler i mosen for det var veldig sent i syklus, så tok jeg en GT sånn bare for å være sikker.. Så var det jammen meg 2 rosa streker der!! Trodde jeg skulle dette i bakken da ja :D:D

Henger litt etter deg da ;D

Hvor langt er du kommet? Kan tenke meg du har fått en fin liten kul med masse sprell og liv i nå :):)

Måtte bare dele nyheten :D

God klem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963721-plinka/#findComment-144837017
Del på andre sider

HIPP HIPP HIPP HURRAAAAAA!!!! For en fantastisk herlig nyhet å få en mandag like før jul!!!! Nå ble jeg virkelig virkelig kjempe GLAD på deres vegne!!!! :D :D :D Sitter på kontoret og smiler fra øre til øre! Dette var etterlengtet og velfortjent! :) GRATULERER!

Jeg har rundet 26 uker i dag, magen vokser og jeg kjenner liv hver dag. Vi gleder oss veldig til lillebror kommer alle sammen, og til og med storebror har begynt å snakke litt om det nå. Ellers er det lite med tid til å tenke på svangerskap i hverdagen. Stor forskjell fra første gang, hvor jeg noterte i boka mi opptil flere ganger hver uke.

Masse masse lykke til med graviditeten Miola! Håper du får et problemfritt første trimester, slik at du kan nyte julen og kose deg skikkelig :)

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143963721-plinka/#findComment-144841947
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...