Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åhhhh!!! Gratulerer sÅ mye med spire i magen, En, to og tre!! :)) OgsÅ en hjemmelaget en! :) Dette var superkjekk lesing! Kos deg, og masse lykke til!

God klem :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei søte, snille Miola! <3 Der er du joh!! :) Og så fantastisk hyggelig å få en egen tråd, da!

Tuusen takk, det er helt utrolig at det plutselig funka av seg selv! Klarer ikke helt å tro det enda... og er livred for at jeg skal miste igjen... Jeg fikk plutselig tanta igjen på dag 26 etter SA'en i juni, og den hadde jeg hatt en gang siste året, kroppen min har vært heelt på tur! Men det virket som det var en graviditet som skulle til for å restarte systemet! Hadde en god følelse også faktisk, så viss det ikke gikk den syklusen som jeg ble gravid, i tenkte vi på å utsette forsøk litt for å se om vi kunne fikse det selv, og jeg fikk rett :)

Om ikke dette går, tror jeg ikke vi tørr å gå inn i nye forsøk mtp hormoner som forstyrrer syklus og sånn, det er tydelig at det er prevansjon og slike hormoner kroppen min har problemer med å kvitte seg med om vi skal klare ting på egenhånd :)

Du da, Miola? Hvordan er det med deg? :) Hatt en fin sommer? Har det ordna seg hos dere eller skal dere i gang med nye forsøk? Ser der er flere som har klart det på egenhånd i sommmer, håper dere også er en av de :)

Tusen takk for lykkeønskninger, dette var veldig koselig <3 Gleder meg til å høre tilbake fra deg! :)

Skrevet

Hei :) Så fantastisk at det klaffet for dere altså!! Hadde du virkelig bare hatt tanta på besøk en gang på et år?? Det er jo helt utrolig at det skulle bli full klaff på første syklus på så lang tid! Og den graviditeten i juni har helt sikkert ryddet opp i systemet :D

Vi har dessverre ikke vert så heldige her.. Blir litt frustrert, for det er liksom ingen forklaring på uteblitt graviditet hos oss.

Jeg har regelmessige sykluser med påvist EL hver måned som vi har truffet på, men likevel ingenting..

Eneste er at jeg har litt korte lutealfaser, men det har jeg brukt Lutinus for, hver syklus i et år nå, uten hell.

Vi gir ikke helt opp enda, og prøver litt til på egenhånd. Har ett forsøk tilgode hos klinikken. Håper vi ikke trenger det ;) Blir helt matt bare av tanken på alle hormonene, sprøyter og uttak. Men må man så må man :D Jeg skulle jo helst ønske jeg var langt på vei allerede ;)

Utrolig kjekt å høre fra deg igjen! Ble så glad på dine vegne da jeg leste "underteksten" din :D Det er sånn som gir håp!!

Håper vi kan fortsette å ha litt følge her inne, selv om jeg henger litt etter :D

Klem <3

Skrevet

Ja, det er helt utrolig..! Har måttet hatt medisiner for å få i gang tanta i forkant av forsøk, siden den ikke ville komme av seg selv, og plutselig etter SA'en kom den når den skulle. Kjente den måneden at kroppen jobbet veldig, og det gjorde den nok for å komme i rytme igjen.

5 uker i dag, og tiden går så saakte... har små blødninger denne gang også (det har jeg hatt i alle 6 graviditetene), så føler meg slettes ikke trygg, selv om det har gått bra to av gangene, skal bli godt å komme over i en tryggere "fase" om en del ukers tid. Prøver å holde meg opptatt med noe hver dag, da blir ikke ventetiden såå lang iallafall :)

Skjønner godt det er stress med medisinene, er kjempeglad for å slippe det denne gang, og formen er så mye bedre, siden jeg ble så dårlig av de. Begynner å bli kvalm nå da, men da vet jeg i det minste at det er et godt symptom og ikke at det kan være bare fra medisinene.

Så frustrerende når du har gått på lutinus så lenge og det ikke klaffer! Har du prøvdd akkupunktur? Jeg hadde det i forkant at første Ivf. Merket at kroppen ble i mye bedre form og jeg reagerte ikke med bivirkninger på medisinene i det hele tatt. Akkupunktøren mente at om jeg etter å ha vært hos henne at vi burde klare å bli gravide på egenhånd, men da var vi så innstilt på forsøk at vi ikke tok sjansen på å vente :P

Var det sånn at dere ble gravide mellom forsøk sist? Håper det går veien for dere nå snart altså, så du ikke vil bli hengende lenge etter og at dere slipper nytt forsøk! ;) Kjempehyggelig å ha følge med deg!!! :D

Hvor hører dere til forresten?:)

Klem klem :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei En to og tre!! Beklager så sein respons! Vert litt travle tider i det siste så har ikke vert her på en stund...

åhhh, hvordan er det med deg?? Du er vel rundt 8 uker nå, stemmer det? :) Heldigen , heldigen, heldigen!!! :D

Akkupunktur har jeg ikke prøvd nei... Har du/ kjenner du noen med erfaringer, som har blitt gravid etter behandling?

Spennende :)

Vi ble gravide etter et neg, fersk og et neg. fryseforsøk sist ja :)

Skulle ringe inn mensen for nytt fryseforsøk, som jo ikke dukket opp ;)

Vi holder til på Hausken (gikk privat med en gang).

Og du, hvor holder/holdt dere til henne?

Håper alt står bra til med deg!! Er så glad på dine vegne, dette var bare helt fantastisk :)

Klem :)

Skrevet

Heeei!! <3

Ja, 8+3, det er helt utrolig...!! Føler meg så heldig og er så ydmyk for det...:) Var på ul på sykehuset sist uke og fikk se et lite knøtt i perfekt størrelse og et lite bankende hjerte <3 Deilig! Men nervøs som jeg er, tar det ikke lange tiden før usikkerheten kommer krypende igjen... (selv med kvalme og oppkast, men har jo hørt så mye om denne MA'en...:P ) så når jeg var hos legen i dag (har ul på legesenteret jeg går) tok hun ul bare for å sjekke at alt sto bra til med den lille, åååh, så godt å få det bekreftet :)

Er sykemeldt enda med småblødninger, men virker som det begynner å roe seg veldig nå :) Så begynner nok i 20% kanskje fra neste uke, skal bli godt og begynne å virke litt igjen! :)

Har ikke hørt så mye erfaringer rundt akupunktur egentlig, men vet at det blir anbefalt og jeg ville ikke la noe være uprøvd :P denne gangen har jeg ikke brukt det, fikk det ikke helt til med full jobb og to små :)

Vi har hørt til Haugesund sykehus og er fra området også :) Kommer dere langveis fra eller?

Nå krysser jeg fingrer og det som kan for at spira sitter av seg selv hos dere i nærmeste framtid altså!! ;) Det hadde gjort meg sååå glad!! :D Tvi tvi!! :)

Kjempekoseligå høre fra deg igjen altså! :)

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...