*minime* Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 jeg har fått 3 tabletter i dag. første kl 10.00. 3 tablet kl 18.00. i hen forandring mellom disse :-( men har etter den siste kjent noen tak. som også har blitt registrert på ctg. noen som har noen historier å dele med meg. hvor lang tid brukte dere fra første tablet. eller fra dere begynte å kjenne noe flr babyen var ute. ser for meg en laaaaaang natt å en enda lengre morgendag her nå.... skal sies at jeg hadde 2cm åpning. å 1cm livmortapp da vi stratet i dag. :-)
Blabb00 Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Jeg ble satt igang med 2 modningstabletter forrig svangerskap. Hun var ute 10 timer etterpå Lykke til.
Squirrel79 Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Jeg ble satt i gang sist. Fikk 1 modningstablett kl. 11-12-tiden. Og hadde 3 cm åpning etter den. Ble satt på drypp i 7-tiden på kvelden, fikk rier i 9-10 tiden og sønnen ble født 05.30 om morgenen.
Netti*** Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 På onsdag fikk jeg modningstabletter. Den første gjorde meg optimist. Kjente tak og alle ble målt, så tror alle trodde dette ga resultater. Dessverre etter en time dabbet det av. Ny pille 6 timer seinere. Ga mye tak den natten men fikk parcet for å sove og da forsvant takene. Fikk ny på morgene da begynte de å fungere litt igjen. Fikk 3 cm åpning, egentlig litt i tidligste laget for å ta vannet men siden det var min nr. 4, har hatt raske fødsler før og de hadde fult på føden, så tok de det rett og slett for å bli ferdig. 3 timer seinere var jeg mamma igjen :-)
Galadriel33 Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Jeg fikk min 3 modningstablett kl 13 på dagen, som resulterte i at jeg ble lagt inn på føden kl 18. De tok vannet kl 19 men de gikk veeeldig tregt. Kl 00.00 var jeg endelig 3 cm og jeg fikk epidural. Heaven:) full drypp hele natten og var 10 cm kl 06.00. Fikk kun presse 1/2 time ta tuppa var stresset og hun kom ikke ordentlig ned i bekkenet. Det ente dessverre med hastekeisersnitt men alt gikk bra. Lykke til.
Mammaigjen<3 Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 Jeg har blitt satt i gang de siste fødslene mine og fra første tak til de var ute gikk det henholdsvis 45 og 19 min! Heftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå