Gå til innhold

jeg som har slitt så lenge bør ikke klage

Anbefalte innlegg

Men nå vil jeg bare sove og våkne opp igjen myyyyyye nærmere termin og IKKE være kvalm!!!

Jeg forteller meg selv gang på gang at jeg er takknemlig for kvalmen. Den forteller meg at det mest sannsynlig fortsatt er liv. Men med hyperemesis er det jaggu ikke enkelt å være takknemlig hele tiden. Idag har jeg fått av meg pysjen, satt på meg koseklær, kasta opp, spist rett i koppen potet, kasta opp, sovet, kasta opp, sløvet i senga, kasta opp, spist et knekkebrød i senga....... om halvannen time kommer svigers på besøk.... de vet heldigvis om formen min, så de må nok ta til takke medet mutt, bustete tryne idag.

Huff, syyyyyyyyyyter :-(

Fortsetter under...

Men nå vil jeg bare sove og våkne opp igjen myyyyyye nærmere termin og IKKE være kvalm!!! Jeg forteller meg selv gang på gang at jeg er takknemlig for kvalmen. Den forteller meg at det mest sannsynlig fortsatt er liv. Men med hyperemesis er det jaggu ikke enkelt å være takknemlig hele tiden. Idag har jeg fått av meg pysjen, satt på meg koseklær, kasta opp, spist rett i koppen potet, kasta opp, sovet, kasta opp, sløvet i senga, kasta opp, spist et knekkebrød i senga....... om halvannen time kommer svigers på besøk.... de vet heldigvis om formen min, så de må nok ta til takke medet mutt, bustete tryne idag. Huff, syyyyyyyyyyter :-(

Det må være lov å klage når man har det slik:) Håper kvalmen gir seg snart for deg.

Kjenner meg så godt igjen!! Hyperemesis er noe herk! Jeg har levd på potetmos, potetskruer og tørre kjeks i mange uker nå! Jeg kunne spy 17 ganger i løpet av en dag.. MEN det blir bedre, jeg lover! Jeg er 12 fullgåtte uker om tre dager og kvalmen har begynt å slippe taket:) Krysser alt jeg har for at det straks slipper for deg også!

Trøsteklem :)

Har hatt grusom kvalme i begynnelsen, og det har gjerne gitt seg i uke 14-15, for så å komme tilbake igjen rundt uke 21-22! Er lov å klage, det er pyton å spy!. Spis litt tørre og salte ting, lite og små måltider om gangen+ litt gjærbakst. Det har hjulpet meg. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...