Gå til innhold

Flere med termin i mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da blir det tette barn på deg også pinneline. Blir ganske nøyaktig 16måneder mellom mine (hvis alt går som det skal).

Kan jeg spørre hvor gammel du er pinneline? Selv er jeg snart 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er så usikker om jeg har termin 30 april eller 2 mai! har såååå lyst å fortelle det til alle men vi sa det til noen familiemedlemmer i juni og måtte ringe alle å fortelle at vi hadde mistet så nå er det kun vi som vet foreløpig!

må fortelle det til studieveilederen min sånn etterhvert (regner med jeg får mage fort, gjorde de sist), jeg går på voksenopplæring og må da ordne litt ang eksamener men er flere gravide og ei som har en nyfødt i klassen så tror nok dette går bra :)

Skrevet

Jeg har bare fortalt det til samboern og et par gode venninner, samt søsteren min. Han har også fortalt det til en kompis. Resten får vente til vi er over 12 uker denne gangen! Så det er bare å smøre seg med tålmodighet... :)

Skrevet

Jeg fortalte det visst til ENDA en venninne i går... Er så vanskelig å holde tett :P

Skrevet

LilyMy: Hehe, ser den..Her gikk det ut til storebror og foreldre igår..Kunne ikke la være. Men nå er det stopp frem til uke 12 altså! ;)

Skrevet

Har termin 5 mai:D:D Gleder oss til å få nr to:D Har gutt født februar 2011 fra før:)

Skrevet

Elinnor: hurra!! :) vi blir en fin mai-termin gruppe nå :)

Gjest Nestegang:)
Skrevet

Hei mai-mammaer!

Så mange dere er her allerede!

Jeg har termin 6. mai:)

Klarer ikke helt tenke på det enda siden vi hadde en ma for 2 mnd siden. Var da i uke 17 så det var tøft.

Vil helst ikke fortelle det til noen før storebror skal få beskjed. Skuffelsen var så stor for han sist så føler vi må vente til uke 17-18... Må over dit vi kom sist føler jeg.

Noen tips om hva som kan berolige meg denne gangen? Kvalme og tidlig ul hvor hjertet slår holdt tydeligvis ikke sist.

Skrevet

Hei på deg :)

Trist å høre historien din (som jeg for så vidt også leste på IKM-tråden din). Jeg skjønner godt at du vil vente med å fortelle, og jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for at det skal gå bra for deg denne gangen. Som førstegangsgravid har jeg vel egentlig ingen tips å komme med, men jeg skjønner veldig godt bekymringene dine. Jeg er jo livredd for at noe skal gå galt selv, og når det har gått på den måten før...

Gled deg over hver dag som går bra :) Du skal se at det går som det skal denne gangen :)

Skrevet

Jeg hører også visst til her! Selv om jeg ikke helt har forstått det enda! I følge terminkalkulatoren 7.mai!

Godt å lese at det er andre som har de samme tankene som meg! Jeg er også veldig redd for at noe skal gå galt! Er jo bare 2 uker siden befruktning... :s

Skrevet

Hei damer! Jeg hekter meg på her. Venter nr. 2 rundt 5. mai, håper alt går bra!

Skrevet

Hei ! Da henger jeg meg også på :) Termin 6. Mai :) Dette blir tredjemann. Har en gutt på 4 år og ei jente på 2 år :)

Skrevet

Godt det isje bare er eg som isje klare å holde munnen igjen! :D Er så fantastisk kjekkt å se alle familiemedlemmene som blir så glade:D

Skrevet

Elinnord: Røket på 2 venninner til ;) Heheh...

Skrevet

Fooort gjort ;) Kjæresten og jeg fortalte det til en felles venninne (som er mest hans venninne). Det var så gøy! Hun ble helt satt ut, og såå glad :D Nå gleder jeg meg bare til å fortelle det til flere. Synd det er så fryktelig lenge til midten av oktober... ;)

Skrevet

Vet LilyMy. Tenkte meg på tidlig UL i uke11-12. Bare sjekke at alt er OK. Noen andre som skal?! Evt.når?

Skrevet

Slenger meg pæ denne, beregnet termin 3. mai.

Dette blir nr 2, har ei prinsesse som vi brukte 3,5 år på å få til.. Piller og operasjon måtte til. Men nå gikk det to dager fra vi ble enige om å forsøke å få nr to, til jeg var gravid ;)) krysser fingrene for oss alle!!

Skrevet

Hei på deg, "3,5 års venting", og velkommen hit! Så spennende! Du fortjente litt fortgang i sakene etter første runden ;)

Vi har nettopp nå (typ 10 min siden) bestilt ultralyd i uke 12+2 (15. oktober) :D Gleder meg ufattelig mye! Vi tenkte å sjekke at det står bra til og at det er en levende baby der inne før vi forteller det til familiene våre på kvelden :)

Skrevet

LilyMy: Så gøy! Kanskje jeg skulle bestilt ultralyd samme dato?! Er ikke det en mandag? Tenkte faktisk på det :)

3,5års venting..: Gratulerer og velkommen! :) Absolutt fortjent at det klaffet så fort etter førstemann :)

Skrevet

Det er en mandag, ja! Hadde vært moro å ta det samtidig :) Håper bare alt er bra... Men det er det nok :)

Skrevet

Hei

Jeg har termin 3 mai

Prøvd i over 2 år 1 ma i mai 2011 etter det har jeg hatt to insemineringer 1frys 1 ivf og siste frys som ble positivt :)

Nå er jeg mildt sakt nervøs for sa og ma men håper og håper at detskal gå bra :)

Skrevet

Velkommen Metti!! Krysser fingrene for at det klaffer denne gang! :)

Skrevet

Heihei:) Da fikk jeg endelig positivt svar på graviditetstesten. Termin 4. mai :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...