Gå til innhold

Flere med termin i mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv termin i begynnelsen av mai. Har fra før en gutt på 7måneder.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Titter fra 2.trim :)

Guri så langt ut i neste år vi er kommet til i graviditeter nå da! :)

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Ved terminberegning ut fra første dag i siste mens har jeg termin 2. mai :)

Skrevet

Tror jeg endte på 4.mai. Fortsatt veldig uvirkelig siden jeg fortsatt har en "baby" som faktisk snart skal bli storebror <3

Skrevet

Om de to strekene jeg så på testen er sanne så har jeg termin 2 mai :-) får vite mer på tirsdag ( ikm) :-)

Skrevet

Jeg leste litt på denne tråden, fordi jeg synes det er vanvittig at vi har kommet så langt! Syntes jeg nettopp testet positivt, og nå er allerede mai spirene begynt å komme!

Men jeg MåTTE bare rope et høyt HURRA for Blå2010! Gratulerer, så ble jeg glad .)

Gratulerer til dere andre også, selvsagt :)

Skrevet

Moro at det er kommet flere inn her.

Noen av dere som har noen tegn til å være gravid annet enn den positive testen?

Jeg kjenner ikke noe, annet enn litt begynnende vondt i ryggen som jeg hadde i forrige svangerskap.

Skrevet

Hei på dere, jenter! Jeg hopper inn her, jeg :) Testet "Gravid 1-2" på Cb i dag, så jeg våger meg på et lite jubelop (og noen skjelvinger og sommerfugler i magen...)!

I følge "første dag i siste mens"-beregningene har jeg termin 29. april, men jeg tror heller det er i begynnelsen av mai. Som førstegangsfødende (og -gravid) kommer jeg nok til å gå over tida uansett :P

Av symptomer har jeg veldig ømme pupper og en anelse mensenlignende vondt nederst i magen :)

Skrevet

Velkommen LilyMy! Nå får vi bare håpe at spirene våre klamrer seg fast i 8måneder til

Skrevet

Jeg har termin i slutten av april, begynnelsen av mai. Er ikke helt sikker. :)

Skrevet

Bare koselig med litt flere =) Velkommen skal du være Millajoh

Skrevet

Tusen takk! :) Er veldig spent, er ganske kort på vei da.. Er fortsatt redd for at det skal skje noe... Apropos på det.. Jeg hadde det med min kjære istad, plutselig var det litt blod på papiret, er det noe farlig? Ikke har jeg noe vondt eller noe...

Skrevet

Samme her. Veldig nervøs for at noe skal gå galt.. Jeg vet at det er vanlig å blø litt i svangerskapet, og leste nettopp (uten å ha noen god kilde på det) at 25 % av alle gravide blør litt i løpet av det første ukene. Forhåpentligvis er det ingenting å bekymre seg for :)

Skrevet

Termin helt i starten av mai :D Så hyggelig at det er så mange i samme situasjon !! Jeg er både kvalm, og har ekstrem halsbrann så symptomene has arrived ;) koselig egentlig <3

Skrevet

Nå er det sikkert iallefall, testet positivt med cb digital idag så har termin 2 mai :-) håper bare denne spiren holder seg fast :-)

Skrevet

Så gøy at vi blir en gjeng her :)

Jeg er supernervøs for at det ikke skal gå bra denne gangen heller, i og med at jeg mistet sist (mistet ganske sent i MA, fosteret døde i uke 9 men det ble ikke oppdaget før på ultralyd i uke 13).

Men jeg kan ikke tenke på det, da blir jeg GAL. :)

Mine symptomer foreløpig er veldig støl muskulatur nederst i magen og stadig strekk på høyre side, særlig når jeg hoster, nyser eller reiser meg fort... Ellers flyr jeg på do for å tisse i et sett, og er småtrøtt.

Skrevet

Ikke har jeg blødd noe mer og jeg ventet mensen i går.. Og jeg føler meg trøtt, og er en del uggen.. Men har lissom ikke noe følelse på å være gravid... Hmmm.. Flere som har det slikt?

Skrevet

Jeg har null erfaring med å være gravid, da dette er første gang. Derfor kan jeg ikke egentlig si at jeg vet hvordan jeg føler meg gravid ;) Jeg hadde ganske kraftige menslignende smerter i går, og i dag tidlig var det skikkelig ille. Så mye at jeg måtte krøke meg sammen på badegulvet, og nesten ikke orket å gå i forelesningen min. Det gikk heldigvis over :)

Skrevet

Blør litt i dag også, men nå er symtomene der, som veldig kvalm og uggen... Og jeg gikk på do i ett sett på jobben... De på jobben begynte å lure, men jeg tror jeg fikk fjernet hva de tror med å fortelle at sånn var det når man skulle være sunn og drikke mye vann.. Haha.. Ikke har jeg drukket mye vann... Heldigvis har vi sånn at vi må på pauserommet for å drikke vann.. Hehehehe.

Skrevet

Hei hei jenter,

da joiner jeg dere her! Fikk gravid på cb digital i dag, og har da antatt termin 1.-3.mai. Fortsatt litt vel uvirkelig dette, så må bare la det synke ordentlig inn..

Hvem har dere sagt det til?! Jeg har sagt det til samboern (naturligvis) og beste venninna mi. Ellers blir det vel mamma og pappa. Tror jeg venter med resten til jeg er 3 mnd. på vei.. Uansett, skal i bryllup i helga; tror jeg blir sjåfør der gitt.. Hehe..

Skrevet

Jeg har sagt det til bestevenninna mi og den eneste av venninnene mine som har barn selv (hun kan jo hjelpe meg litt med hva jeg skal gjøre og slikt ;) ). Og selvfølgelig gubben, da ;) Han kommer til å fortelle det til et par venner, men ellers skal vi holde det hemmelig til 3 måneder har gått. Kan bli vanskelig... :P

Skrevet

Jeg har sagt det til bestevenninna mi og den eneste av venninnene mine som har barn selv (hun kan jo hjelpe meg litt med hva jeg skal gjøre og slikt ;) ). Og selvfølgelig gubben, da ;) Han kommer til å fortelle det til et par venner, men ellers skal vi holde det hemmelig til 3 måneder har gått. Kan bli vanskelig... :P

Like greit at gubben vet det ja ;) Nei, men jeg synes det er skit vanskelig ift. hvem man sier det til..Er jo bare såå fint, og vil skrike det ut, men hvis det skulle skje noe er det greit å ha latt være.. Uansett, de jeg nå har sagt det til er noen som jeg trenger som støtte dersom jeg skulle få en SA.. Så.. Huff, negativ her nå..Er bare et stoort surrehue på jobb i dag..Kanksje ikke så rart :)

Skrevet

Samme her, ble litt overrasket i dag:-) gutt på snart 7 mnd og gravid igjen. Det blir to tette:-)

Skrevet

Samme her- mamma til prins- har en gutt på snart 7 mnd og fikk meg en liten overraskelse i dag. Han skal jaggu bli storebror:-) og jeg som endelig skulle ut og ta en øl i kveld. Den røyk visst, får være underordnet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...