Gå til innhold

Kan ikke FATTE TV2 velger Tone Damli til Idol-dommer!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er så lei den jenta stikker trynet sitt frem i alle sammenhenger!!! Holder på å spy av henne.

Synes hun er søt og sjarmerende, for all del - fin kropp har hun også! Men det er da grenser for hvor mye man vil eksponeres for ett menneske i denne verden!

Hun har jo vært i avisen kontinuerlig i over 6 mnd nå, tone ditt, tone datt! Og, for å si et skjevt ord om henne (må være lov) så synes jeg hun begynner bli en smule høy på pæra. kanskje derfor jeg IKKE synes hun skal være med i Idol...

Men, det er nå bare meg.

Fortsetter under...

Høy på pæra har hun alltid vært. Personligheten blir bare mer tydelig jo mer eksponert man blir.

Må føye meg inn i hva Magia sier, hun burde ikke være det da jeg heller ikke ser at hun har tilstrekkelig med erfaring til å vurdere andres talenter.

Tone er med siden hun skal gifte seg snart med en kjendis - hun får mye publisitet, dermed får Idol gratis publisitet.

Tone har ikke sangtalent, hun kan synge rent slik aom 89% av Norges befolkning kan - hun er "kjendis" på grunn av utseende sitt, KUN derfor!!!! Helt alene på grunn av utseendet sitt ;)

Basta!

Annonse

Tone er med siden hun skal gifte seg snart med en kjendis - hun får mye publisitet, dermed får Idol gratis publisitet. Tone har ikke sangtalent, hun kan synge rent slik aom 89% av Norges befolkning kan - hun er "kjendis" på grunn av utseende sitt, KUN derfor!!!! Helt alene på grunn av utseendet sitt ;) Basta!

Nei, 89% kan ikke synge rent... Vil nærmere tippe at 90% IKKE kan det - bare å se på idol (også finaleprogrammene, ja!), mgp og lignende drittprogrammer - det er surt som FY!

Gå hellere en tur i operaen eller på en god jazzkonsert og hør noen som virkelig kan synge og i tillegg by på litt av seg selv og sin kunstneriske sjel!

Jeg er lei av al publisiteten wanabee"kunstnere" som ikke kan noe som helst får! Synes hellere vi burde bruke lisenspengene, oppmerksomheten og pengene våre på programmer med profesjonelle folk som faktisk vet hva de driver med!

(Dagens utblåsning fra en profesjonell musiker som for alt i verden unngår å se idol, x-faktor, skal vi danse og lignende programmer - det jeg har sett har vært tragisk dårlig).

Janteloven lenge leve! Slåe aldri feil i dette lille landet her. Ikke tro du er noe! Det er lov å slå av TV eller skifte kanal.

Det kortet der er omtrent like oppbrukt som rasismekortet. Får man ikke lov til å være kritisk til talentløse mennesker som får ufortjente jobber? Syns du ikke det bør være flinke folk som bedømmer andre?

Det kan jo også snus om og si at det er janteloven som gjør at man ikke kan få si meningen sin om noen. Da blir det med en gang "hvem er du til å kritisere? Tror du at du er noen??"

Idol taper seg stadig mer!

I de første sessongene hadde de i det minste dommere med kompetanse og som derfor var berettiget en mening om hvilke "talenter" som faktisk hadde noe å gi som en framtidig artist.

Hva kan egentlig Tone Damli?

Altså; jeg synes hun er flik til å synge. Men hun KAN vel faktisk ingenting om bransjen som sådan? Selv om man har stått på en scene og kan syne rent, så har hun vel ikke kompetanse til å vurdere helheten av andre "talenter"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...